buck converter met microcontroller

E

eng.hasan.power

Guest
Dear All;

Ik moet een stroomvoorziening uit variabele 0-18V en de 0-3A uit 220v AC

wat
is de manier waarop ik moet lopen via?
im weinig vertrouwd met buck converter, en Motorola controllers en PIC-controllers, maar ik liever Freescale-motorola -

Ik moet dit doen door de microcontroller geen speciale IC,

De vragen zijn.
1 - is er nog andere manieren om dit te doen; w / o Buck converter?
2 - en als het antwoord NEE is, hoe kan ik ervoor zorgen dat door Buck, ik Buck converter eenmaal maar zonder feedback waar ik moet de plaats van de spanning van de sensor, en wat de huidige sensor zou ik gebruik-weerstand bijvoorbeeld-, en waar kan ik het

alle hulp wordt gewaardeerd;

 
Gdzie korzystamy ze smartfonów? Okazuje się, że wiele zależy od wieku użytkownika. Badanie przeprowadzone przez Ericsson Consumer Lab wskazuje, że oso ...

Read more...
 
eng.hasan.power schreef:

1 - is er nog andere manieren om dit te doen; w / o Buck converter?
 
Als je het nodig hebt in een ander project dan kunt u kant-en-klare DC-DC converters beschikbaar in het brede scala van spanning,
stroom en vermogen.Als u dit doet zich als een project dan buck-converter is de eenvoudigste van alle step-down-omzetters.Als kender gesuggereerd Lineaire regelgevers zijn ok,
zolang uw macht eisen zijn niet zo hoog en goed thermisch beheer wordt gedaan.De verwijzing naar de Lineaire regulatator kan worden voorzien van een DAC, indien beschikbaar, of maken gebruik van een van de controller-poorten en een gewogen weerstand ladder.

U kunt gebruik maken van een eenvoudig weerstandsbelasting doseertoestel voor het meten van de uitgangsspanning op de lading,
wees voorzichtig bij het kiezen van een verhouding, zodat wanneer de Vo op 18V uw ADC mag niet meer dan 5V of wat je ADC kan verdragen.

Voor het meten van huidige gebruik van een 0,1% of beter 0,1-0,5 Ohm weerstand, afhankelijk van het lawaai in uw route,
een hogere weerstand zijn ok, zolang je weet dat de aard van de lading stromen u gaat leveren.

Voor controle, net monster en de spanning en het aanpassen van de plicht cyclus daarvan, kunt u caliberation maatregel compenseert tijdens de test en de latere programma hen in de microcontroller.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top