Bronnen over RFID-detector

F

Free_Will

Guest
Kan iemand me helpen om de middelen over de RF / ID-detector te vinden?

U kunt gebruik maken U2270 van A * mel of P4095 van E * Marin. Ik gebruikte hen beiden en werken prima.

Hallo, ik heb in gebruik van de tms3705a van TI. U kunt informatie vinden over dit op h ** p: / / w * w.ti.com / tiris / default.htm. Naar mijn mening zijn er zeer weinig (gratis) informatie op het internet over dit thema (je moet bijna altijd NDA's ondertekenen voordat ze geven je de details - en zelfs dan zijn ze je alleen die informatie die u over de vragen te geven - het is mystiek ... ) vriendelijke groet carllucas

[Quote = xirix] U kunt U2270 gebruiken van A * mel of P4095 van E * Marin. Ik gebruikte hen beiden en werken prima. [/Quote] Hi, bouw ik de lezer circuit in TK5552 AN.However Ik kan het niet in acht te nemen signalen in-of uitgang pin van de u2270B.I niet kan vinden meer informatie over de u2270. Moet ik een aantal gegevens in de eerste plaats schrijven transponder? Kun je tekenen me weg voor de procedures van de transponder Tk5551/52 en u2270B alstublieft?

Ik gebruikte u2270b (Temic) met EMMarin kaart (EM4001 / 2 compatible - 64 bit, alleen lezen), en het werkt, ik heb niet met lees / schrijf-kaarten.

Lees ook microchip website, ze hebben application notes en schema's voor hun RF / ID-producten

SONMicro ( http://www.sonmicro.com ) bieden 's werelds goedkoopste 125kHz RFID Reader / Writer design.They geven alle informatie en schematische vrij en verkopen alleen de volledig KLANTGERICHT geprogrammeerd PSoC chip. PSoC (Programmeerbare Syetem on Chip) Technologie komt met Cypress Microsystems ( http://www.cypress.com/psoc ). Omdat er weinig externe componenten en de meeste bouwstenen worden in de chip, is dit de meest kosteneffectieve ontwerp voor nu.

Ik heb enige ervaring met deze onderdelen had, check out re-actief. co. Verenigd Koninkrijk [font = Tahoma] [/font]

Het is niet een simpele 8 bit microcontroller, analoge kant is gebouwd in de chip.

Bedankt voor alle nuttige info hier, kan ik vormen een (waarschijnlijk) fundamentele vraag? Ik heb een auto sleutel (mijn enige resterende ..) en zou graag alle info uit de RFID-transponder TK5530 te kunnen naar een andere transponder programma om een ​​reserve sleutel te maken te lezen. Ik weet dat ik kon slechts een van de fabrikant bestellen, maar op deze manier haar nu ook interessant ... Ik kan verzamelen de Sonmicro lezer / schrijver lijkt te zijn dat te doen, maar sinds ik weet niet de bitrate, Coding, ID-code lengte, ges of header info is het zelfs mogelijk dat het allemaal kan worden gedupliceerd? Bedankt allemaal op voorhand. JasonBW

Ze zeggen gaan RFID-technologie te gebruiken in de winkels nu om barcodes te vervangen. Kan dan iemand dan doen andere dingen? Met barcodes dingen zijn niet gemakkelijk te knoeien met.

Hallo, Heb je ASM code voor de microcontroller naar Manchester code lezen uit de U2270B IC. Kan je ook vertellen me waar ik kan de EMMarin Transponder-kaart te krijgen? Ik kan het niet lijkt nergens vinden. Hoop van u te horen binnenkort. Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back