bronaanpassing klein signaal RF-versterker?

J

Jif

Guest
eventuele hulp bij het ontwerpen van een circuit voor bias klasse A versterker voor klein signaal naar de versterker te voldoen Stabiel voor Temp., met laag stroomverbruik (bijvoorbeeld: BFR93A NPN, Vce = 6V, Ic = 1,5 mA). En wat is de beste configuratie van het vooroordeel network.if is er een vuistregel van de waarde van VE, VB, RE, R1, R2, RC van het netwerk, dan wordt er good.if application note te verklaren dit onderwerp zal ik waarderen dat.

Dank je.

Hoi,

U kunt als uitgangspunt het gratis programma Appcad.Er zijn een aantal leuke bias berekening routines.Het kan worden gedownload van:

hxxp: / / www.hp.woodshot.com/

(Vervang XX met TT).

Over de theorie, kan worden gevonden in het boek (en in veel andere boeken) door Gonzales "Magnetron Tranzistor Versterkers Analyse en Ontwerp", hoofdstuk 3.Het beschikbaar was enige tijd geleden op de MCU, als je het niet vinden stuur mij een PM.

rgds,
Al

De volgende Application Note van Agilent zou nuttig moeten zijn.
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

deze transistor heeft model in PSpice. en je kunt het gebruiken voor simulatie.Voor de schakeling die u beoogt Ik denk dat je kunt zien veel Een voorbeeld van klasse in het boek Razavi - RF Micro-elektronica (in hoofdstuk LNA)

dankzij AL0117, ik vind het erg handig, maar ik denk dat de configuratie voor (RE, RC, R1 / / R2) is niet beschikbaar in AppCAD!en ik denk dat deze configuratie is het beste voor Temp.Stabiliteit over grote veranderingen, zoals ą50C °, wat jij denkt?

De heer J1Lee Waar is de application note!Toegevoegd na 14 minuten:Dankzij Mr.J1Lee vind ik het appnote is het zeer nuttig.

Wat

Appcad heeft het vermogen je nodig hebt.
Go Active Circuits, scroll naar beneden tweemaal of meer, en je zal moeten vinden op het vooroordeel je rekenmachine.
g579

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back