breedband high gain antenne ontwerp discussie

X

xxgcatz

Guest
Nu, mijn taak is gericht op de draagbare breedband high gain antenne.Van de brede band antenne, veel antennes kunnen worden implemented.But aan de hoge winst, slechts een enkele antenne kan voldoen aan de eis, zoals parabolische antenne, hoorn antenne!Maar parabolische antenne is niet draagbaar, en de winst van de hoorn antenne is een beetje lager niet aan mijn verzoek.Ik wil weten of het haalbaar is om een breedband-antenne (ten minste vijf maal de frequentie bandbreedte) met een hoge winst (ten minste 20dBi), en het is ook draagbaar.Ik weet ook dat het een beetje moeilijk, maar ik denk dat het zeer zinvol!
groeten!

xxgcatz

xxgcatz schreef:

Ik weet ook dat het een beetje moeilijk xxgcatz

8 x 8 vlakke array van gestapelde Microstrip p (at) tch antennes ..

hi Lupin!
Kunt u meer details over 8 x 8 vlakke array van gestapelde Microstrip patch antennes?bedankt!
xxgcatz

Nou, ik werk op vlakke array antennes ..vooral met p (at) tch radiatoren ..Ik kan zeggen dat, om aan uw eis I'ld gebruik maken van een gestapelde Microstrip antenne ..opgewonden door sonde, radiatoren tussenruimte met 0,7 lambda.

Heb je behoefte aan sturing?

Een punt ..Wat bedoel je met "breedband"-antenne?P (at) tch antennes hebben een smalle bandbreedte ..met gestapelde configuratie kunt u reach.10% ..u hoeft te kwantificeren uw bandbreedte.

Hoop dat het helpt
Lupine

Lupin schreef:

Nou, ik werk op vlakke array antennes ..
vooral met p (at) tch radiatoren ..
Ik kan zeggen dat, om aan uw eis I'ld gebruik maken van een gestapelde Microstrip antenne ..
opgewonden door sonde, radiatoren tussenruimte met 0,7 lambda.Heb je behoefte aan sturing?Een punt ..
Wat bedoel je met "breedband"-antenne?
P (at) tch antennes hebben een smalle bandbreedte ..
met gestapelde configuratie kunt u reach.10% ..
u hoeft te kwantificeren uw bandbreedte.Hoop dat het helpt

Lupine

Toen hij zei: "breedband" hij betekent 1:5 freq bandbreedte, dus ik kan niet undestand wat doe je, homo's, spreken over?die patch?
Hij op zoek naar kant-en-klare oplossing voor draagbare antenne 1:5 bandbreedte en minstens 20 dBi gain en hij zei - "schotel is te groot, ik moet somesthing zoals pensil!".Alle aanbiedingen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back