Borstelloze motor controller (BLDC) voor Model elektrische toestellen

H

hadihf

Guest
Hallo, Is er een goed circuit voor het onderwerp controller beschikbaar (niet als een kit, maar zo als een DIY project)? Groeten

Ja ik alredy vond het maar Voorgeprogrammeerde Mega8 en PCB komt van de auteur. Ik was op zoek naar scratch DIY. : D

Hier is een leuke doe-controller, maar ik heb hulp nodig voor het programmeren Tiny15 ...

Hallo, Eindelijk een echte doe-BLDC controller: D .. Brushless & Sensorloze .. Ik ben bezig met PCB .. zal binnenkort bericht van de PCB, Schema en code + hex. Eventuele opmerkingen zijn welkom. Groeten

Dit is in ontwikkeling ... maar zouden goed moeten werken ... kan iemand een mooie pcb? Groeten

Ok hier is de complete project voor Cyclone Mini,: D: D: D 1 - E/a/g/l/e/4/1/1 files (freeware) 2 - PDF-Schema, PCB's, Onderdelen plaatsing, Parts List 3-Postscript voor PCB's 4-Hex Als een lichaam te maken voor mij (ik ben vvv langzaam: cry:) pls tell me. Groeten

Hi, Een zeer goede doe-BL-controller, die veel mensen hebben geprobeerd .. is hier te vinden: D h ** p: / / home.versanet.de / ~ b-konze / en ook ... h ** p: / / www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=200567 groet

hi iam op zoek naar een 2000W BLDC Motor controller. kan iemand delen hun ideeën. Binu G

Dit is een site die een cd-rom brushless motor op een model helikopter gebruikt: h ** p: / / www.angelfire.com / blues / heli_project / brushless.htm

[Quote = Binu George] hi iam op zoek naar een 2000W BLDC Motor controller. kan iemand delen hun ideeën. Binu G [/quote] Het topic zegt: "Model electrische toestellen 'van ongeveer 20 ~ 400 Watt.

Ik weet dat dit een oude thread, maar weet iemand wat er gebeurd is www.bldc.de? Ik krijg alleen maar een lege pagina. Ik wilde kijken naar de broncode voor de mini-cycloon. Rick

Dank je wel jongens, ik hoop dat al deze informatie zal beter werken ........... : wink:

[Url = http://www.youtube.com/watch?v=bmKOuNQ8Ja4] YouTube - Brushless CD-ROM 3-fase motor Speed Control met behulp van hogere orde Sliding Mode Controller [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back