Booten van Externe harde schijf

0

001

Guest
Hallo,Kan iemand vertellen of het mogelijk is om te booten vanaf een externe USB-harde schijf en als het mogelijk is hoe ik zou moeten gaan over.

Bedankt

001

Dit is alleen mogelijk als de BIOS van uw computer wordt ondersteund.

Kijk in de BIOS-instellingen.

hi ..
Ik heb geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid van het booten vanaf USB drive, maar het BIOS geeft u optie .. zo is, moet het mogelijk zijn ...
U kan een bootable floppy met Windows .. kopiëren en plakken de gehele inhoud in een USB-schijf .. im niet zeker maar het kan genoeg zijn om op te starten zijn van deze drive .. ook ur eerste prioriteit op het opstarten van externe apparaat.Groeten

DOS en de BIOS is het antwoord ze allebei op zoek naar een bootable systeem en indien niet kan worden gevonden gaat naar basic.te booten vanaf een USB-schijf moet worden dat een bootable systeem anders is het niet opstarten vanaf daar.

Controleer uw bios .. of het ondersteunen USB Boot of niet

zoals ze zeiden, het hangt af of je BIOS dat ondersteuning of niet, als het doesnt ondersteuning U kunt uw BIOS updaten via online, maar zorg is het een zeer gevaarlijke operatie en moet zorgen ook dat de pc niet zal sluiten plotseling, ,

Ja het alleen mogelijk is wanneer je hebt een bootable diskette met de boot cdrom.

Voor dat je moet invoeren om BIOS en de boot van optie veranderen naar externe HDD, en op te slaan en opnieuw te starten.

Quote:

Voor dat je moet invoeren om BIOS en de boot van optie veranderen naar externe HDD, en op te slaan en opnieuw te starten.

je zou hebben om een programma te hebben op de externe die u kunt gebruiken zodra het wordt opgestart ...wat proberen om dit te doen voor?

001 schreef:

Hallo,Kan iemand vertellen of het mogelijk is om te booten vanaf een externe USB-harde schijf en als het mogelijk is hoe ik zou moeten gaan over.Bedankt001

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back