Booster

C

Compy

Guest
Hallo Ik heb een draadloze netwerken in mijn stad ...
en ik heb gebruikt access points gebaseerd op 2,4 GHZ 11g en gebruikt omni-antenne van 15dBi

Nu wil ik aan RF booster gebruiken om mijn signaal versterken ..Ik heb gecontroleerd vanaf bazar maar ze kosten te veel een 200 mW booster teveel kost ..Ik wil mijn eigen booster ontwerp ..voor mijn 15 dbi omni antenne ongeveer 2 tot 5 W Rf booster

hulp nodig ..over de middelen en schema's

waaww ...
Misschien zijn nog steeds vele geheime elektronische bedrijven, mate ...
5W en is zeer groot:)

De meeste spullen nu beschikbaar zijn maximaal 1 Watt.Er zijn genoeg voorbeelden van design.Maar in wezen heb je vragen je zelf de eerste plaats gaat het om te worden gemonteerd op de toren?of zal het binnen, en naast de AP?.Als gemonteerd door de antenne, dan moet je ook naar DC inserter te gebruiken.Het ontwerp is eenvoudig, het is een bi-directionele versterker met twee schakelaars (TX / RX).De TDD-schakelaar automatisch wordt bediend met behulp van RF-detector, die de TX pad, anders geschakeld, de LNA pad altijd is geplaatst, wat betekent dat de booster-schakelaar is altijd overgeschakeld op RX, tenzij AP uitzendt.De LNA kan door gekocht van Maxim, en de PA (1 Watt) kan elk der RFMD, kan de schakelaars ofwel PIN-code of FETs, er zijn genoeg van deze, maar de harde een is de ene naar de 1 Watt vermogen te behandelen.NEC als ik me goed herinner is een voor de 2000-25000 MHz

ok ..Ik Ap van Surecom 9600-gp en m met 15dBi omni antenne ..
Kon u plz zeggen mij ny site van tutorials van het ontwerpen van eigen 1 wat Rf booster ..

U kunt zoeken van Google gebruiken, dan vindt u een aantal artikelen ....succesExperimentele

Compy wrote:

Hallo Ik heb een draadloze netwerken in mijn stad ...

en ik heb gebruikt access points gebaseerd op 2,4 GHZ 11g en gebruikt omni-antenne van 15dBiNu wil ik aan RF booster gebruiken om mijn signaal versterken ..
Ik heb gecontroleerd vanaf bazar maar ze kosten te veel een 200 mW booster teveel kost ..
Ik wil mijn eigen booster ontwerp ..
voor mijn 15 dbi omni antenne ongeveer 2 tot 5 W Rf boosterhulp nodig ..
over de middelen en schema's

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back