Boek over Magnetron Techniek

S

saro

Guest
Beste vrienden Ik heb het boek van Microwave Engineering door David M. Pozar. [Color = blue] [/color]:?: Kunt u mij zeggen, iedere instelling die informatie hebben dank. Regards Saro [color = red] [/color]

Ik echt aan te raden om Colin MW te lezen. Pozar is zo wiskundige in mijn idee.

Als u "Microwave Engineering" Pozar kunt u vinden op "h ** p :/ / www.mcu.cz / atm" in te voeren UsersFiles / eirp Daar kun je heel wat interessante boeken te vinden. Het zou voldoende moeten zijn. vaarwel

Saro nu Sir is veranderd de tekst boek zo maak je geen zorgen en vind de volgende.

Is het niet Colin het boek van meer dan wiskundige Pozars?

Hoi, ik kreeg de e-boek van "Microwave Engineering" van Pozar. Het is een gescande versie met een zeer groot formaat (90 MB), dus weet niet hoe ik met u delen. Met vriendelijke groet,

hebben nu de nieuwe versie en voeg de PA, OSC ontwerp hoofdstuk. Afdrukken in dit jaar.

ik denk dat jongens pozar is veel eenvoudiger dan Collin, als Collin heeft meer wiskunde en minder voorbeelden

Ik denk echt dat Pozar is minder wiskundig dan Collin's. Collin is zoooo booring: twisted :: twisted:

:-( Te zat de link dood is. Ik niet verwijzen naar Collins boek anders dan hierboven vermeld te vinden. Maar de EIRP van dirrectory al is verwijderd, of is er een aantal truc nedded om een ​​toegang te verkrijgen. Kan iemand helpen met download van Collin of Pozar? Als er geen ftp / http DirectDL, misschien wat "tek-oriented" bittorrent tracker bestaat? Wat is de naam van Collin's of Pozar de PDF / DJV / ZIP / RAR? Ik zal proberen om het te zoeken in E-Mule. ..

Ik heb dit boek, maar het is heel larg en kon niet worden gedeeld.

zoeken eda boek te downloaden voor pozar en download t. maar silva boek zeer beter dan pozar als je man van de praktijk.

[Quote = drager] zoek eda boek te downloaden voor pozar en download t. .? maar silva boek zeer beter dan pozar als je man van de praktijk [/quote] heb je enig idee over collin wat beter is: pozar; cheng, Collin. . . .

geen enkele van de bovenstaande link werkt zal iedere instelling die plz stuur me een link, die is in werkende staat thanx

h ** p :/ / www.mcu.cz / atm "in te voeren UsersFiles / eirp deze link werkt niet en een aantal links nodig geld dus plz geven een andere link

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back