Bluetooth systeem model

A

Ahmed Alaa

Guest
Lieve allemaal, ik ben in een dringende behoefte aan een basissysteem model voor een Bluetooth-systeem in MATLAB (niet Simulink). Thanks, Ahmed

U wilt een systeem blokschema voor Bluetooth of heeft u Matlab-programma voor? Ik heb geen een van hen, maar ik denk dat ik iets voor u regelen.

Een eenvoudig MATLAB programma (code). Ik leer bluetooth en willen hoe het apparaat zich door verschillende staten kennen, en hoe een geoptimaliseerde code voor BT-systeem eruit ziet. Dank. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 12 minuten: [/color] [/size] Ik vind het niet erg hebben van een systeem van blok: D

Ik ben de modelbouw, kreeg ik een programma van een vriend over FHSS die ik zal Insha Allah e-mail naar je morgen

Ahmed Ik heb ineens nog wat kantoorwerk en ik kan niet vinden het tijd om de bluetooth Matlab-programma schrijven, maar hier is wat je kan doen Maak een baseband-modem voor PSK, en het genereren van verschillende sinusgolven van verschillende frequenties. Maak een willekeurige selector met switch statement. In principe hebben we een FHSS modem. U kunt de Matlab code voor FHSS uit de volgende link,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back