biquad filter ...!!! vriendelijk te helpen

A

aliumair926

Guest
Ik heb een FRS demo model, .. de ontvanger kant is er decimeren en filteren, want dat directe vorm 2 SOS filters zijn gebruikt, ik ben niet in staat om zijn werk te begrijpen: (en na decimering, channelizer blok met IIR biquad filters gebruikt ... deze modellen zijn in Simulink gemaakt met behulp van System Generator blocksets, ... kan iemand zo vriendelijk mij helpen bij het begrijpen van hen, ... en ten tweede wat zijn precies biquad filters gebruikt?

Hello! Het kan nuttig zijn om verdere verwijzing te geven. Bijvoorbeeld een blokschema van de filter (s) topologie. Dora. [Quote = aliumair926] Ik heb een FRS demo model, .. de ontvanger kant is er decimeren en filteren, want dat directe vorm 2 SOS filters zijn gebruikt, ik ben niet in staat om zijn werk te begrijpen: (en na decimering, Channelizer blok met IIR biquad filters gebruikt ... deze modellen zijn in Simulink gemaakt met behulp van System Generator blocksets, ... kan iemand zo vriendelijk me te helpen bij het begrijpen van hen ... en ten tweede wat zijn precies biquad filters voor gebruikt? [/quote]

Hallo, .. bedankt voor het antwoord .... ik ben de kiekjes van mijn model in eda.rar posten ... er zijn 5 foto's ... 1 is de hele ontvanger model 2 is de Rx block 3 is de demodulator, ik niet de 4 Khz constant blokkeren begrijpen linksonder, dat wat doet het 4 is de decimering en filtering te blokkeren, met een lagere drukknopen laten zien wat verder is in de blokken, ze allemaal dezelfde structuur hebben, dus ik heb geopend maar een 5 is de chanilizer Biquad IIR van de Rx, die in groene kleur Het zal echt aardig van je om mij te helpen te begrijpen is, indien u gebruik maken van systeem generator kan ik je dat model. Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back