Bias circuit voor gevouwen cascode met winst het stimuleren van OTA Neede

W

wael_wael

Guest
Hi everubody,

Hier heb ik gevouwen cascode withe krijgen stimuleren versterkers, kan iemand me helpen en stuur me een goede bias circuit geldig voor.

met vriendelijke groet

Ik kan u zeggen nu al dat, tenzij dit alleen is bedoeld voor de academische wereld, (alleen worden gepubliceerd), zou ik niet gebruiken dat CMFB circuit (ik heb het gezet in cirkels).Het is niet de beste manier is veruit.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

dank u, maar ik ben te nemen over de bias net niet over het CMFB circuit.heb je enig idee voor de bias netwerk Ik hoop dat sommige kunnen helpen

PaloAlto wrote:

Ik kan u zeggen nu al dat, tenzij dit alleen is bedoeld voor de academische wereld, (alleen worden gepubliceerd), zou ik niet gebruiken dat CMFB circuit (ik heb het gezet in cirkels).
Het is niet de beste manier is veruit.

Hi wael_wael,

Wat heb je precies nodig?Is het de generatie van de poort van de huidige spanningen spiegels P en N en de cascodes P en N?

Ja, dat is een goede vraag.Want dat normaal gesproken niet bekend, dus het is niet zo gemakkelijk te vinden.

Nou, er is niet een groot mysterie achter de rug.Je zou moeten ergens een verwijzing generatie blok (zoals een bandgap).

Nu, het eenvoudigste is gebruik maken van een stroom die het door MOS transistoren verbonden diode-modus en het veranderen van hun grootte.Als een vuistregel voor de spiegels de referenties zullen hebben hetzelfde formaat als de spiegels en voor de cascodes, zal de diode aangesloten transistors ruwweg dezelfde W en 4 * L.

Er zijn iets meer geavanceerde structuren, maar ik weet niet hoe ik die tekeningen te krijgen nu.

Ik hoop dat uw vraag was in deze richting, anders, wat een veel te schrijven voor niets:-bToegevoegd na 12 minuten:n1cm0c,

Er zijn betere manieren om de CM gevoel eerder dat het opnieuw gebruiken van een reeds actief circuit als de input diff paar, maar toch zijn er twee grote problemen met het:

* Het is heel verstandig om mismatch.In feite, als je het circuit analyseert, zie je dat de stroom die gaat door de controle cm transistor is het verschil tussen de totale stroom van de huidige PMOS spiegels en de NMOS huidige spiegels.De discrepantie tussen de twee kan bederven de winst van het CMFB lus die waarschijnlijk al vrij klein

* Het is gevaarlijk starten voorwaarden.Als je kracht de ingangen van de Y-versterker aan GND, kan de transistor worden cut-off en niet in staat bij het opdrijven van de spanning cm

Ik heb persoonlijk ervaren problemen met dit type circuit.Het is niet zo'n slechte oplossing, omdat het slechts een transistor gebruikt maar het is zeer gevaarlijk.Mensen hebben de neiging om dit deel van het circuit over het hoofd en het kan ervoor zorgen dat uw complete systeem niet

thank you so much, ik denk dat ik solutin en ik zou het graag met u delen, download het project, is er vertekening netwerk voor het circuit boven
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik heb te maken krijgen gestimuleerd gevouwen cascode OTA voor pijpleiding ADC,,

kan ik verwijzen naar uw project ...

hartelijk dank

hoi!

id willen vragen of het mogelijk is om de zwenking van een volledig differentiële winst maatregel gestimuleerd gevouwen cascode OTA?hoe?

Thanks in advance.

groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back