Bevelen een goede Amerikaanse universiteit die MSC biedt in VLSI

V

vijayiyer

Guest
Kan iemand me helpen! in het vinden van goede universiteiten!! plz suggereren !!!!!!! help me out !!!!!!

[Quote = research235] die plaats land en veld ru naar op zoek? [/Quote] Natuurlijk STATEN! "USA" "Ik denk dat staten is de beste plaats om MSC na te streven in VLSI / Micro-elektronica! Plz sugget! !!

Als u zeggen Amerikaanse .. dan U moet gaan voor een van de top 15 universiteiten gerangschikt in computers en elektrische afdelingen. Ze hebben allemaal goede faciliteiten.

[Quote = research235] indien u zeggen de VS .. dan U moet gaan voor een van de top 15 universiteiten gerangschikt in computers en elektrische afdelingen. Ze hebben allemaal goede faciliteiten. [/quote] Maar ze bieden MSC in VLSI? Micro-elektronica? coz im krijgen geen exacte informatie met betrekking tot de structuur die hij natuurlijk een all

hi! de meeste van de goede universiteiten bieden deze cursus. if u want ik kan vinden uit een aantal zeer goede universiteiten .. Wat deepu

ja! plz plz! I'l blij zijn! alvast bedankt if! mij helpen bij het vinden! een aantal goede universiteiten!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back