betrouwbaarheid kwestie van bootstrap schakelaars

S

sinc33

Guest
Ik ben het ontwerpen van een hoge snelheid pijpleiding A / D.Een bootstrap switch wordt gebruikt om de lineariteit en de hoge snelheid.Ik kan nauwelijks voldoen aan de spec.zonder deze techniek.Sommige zegt er een betrouwbaarheid kwestie voor lange tijd gebruik.
Is het echt goed te gebruiken bootstrap schakelaars in een echt product te koop?Ik ben bang dat massale uitval rapporten binnen de garantie periode wordt een ramp.

U moet ervoor zorgen dat uw switch veilig is.U kunt de gieterij of er sprake is van een hoog oltage deevice iavailable.

wat als het gebruik van een standaard MoS-apparaat?Hoogspanning apparaten kunnen grotere Lmin die kan de switch snelheid.

Standaard MoS apparaat kan lijden onder relibility probleem wanneer het wordt gebruikt een hoogspanningschakelaars

kunnen we gebruik 3.3V apparaat als bootstrap schakelaar in 1.8V VDD levering?In dit geval is de spanning meestal niet hoger zijn dan 3.3V.

benchen schreef:

kunnen we gebruik 3.3V apparaat als bootstrap schakelaar in 1.8V VDD levering?
In dit geval is de spanning meestal niet hoger zijn dan 3.3V.

In het boek van Mikko Waltari, vond ik een aantal verschillen in de bootstrap schakelaar met de abo's van papier, de verandering is een inv, wordt het gebruikt als een freeback lus, die belast snelheid hoger?

Ik denk dat het probleem is de Vgs niet het absolute Vg, dus als Vgs Vdd is dan denk ik dat het willl geen probleem

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back