Besteed Gerber bestanden van Allegro naar een Factory

R

ronf6co

Guest
Hallo, ik heb net lay-out van een zeer ingewikkelde circuit afgewerkt in 16,3 Allegro, stuur ik haar Gerber aan een fabriek die het produceren met alle lagen u zich kunt voorstellen. thet stuurde me een PDF die alle bestanden formaat van Gerbers dat ze moeten de vraag en ik weet echt niet hoe een van de te exporteren. Voeg ik de PDF en vertel je de bestanden i need en i zal zeer appruciate als iemand kan vertellen me hoe die bestanden exporteren: 1) LC1612D.gtl - Top Layer Photoplot 2) LC1612D.gbl - Bottom Layer Photoplot 3) LC1612D. gts - Top Soldeer-masker Photoplot 4) LC1612D.gbs - Bottom Soldeer-masker Photoplot 5) LC1612D.gto - Top Overlay Photoplot 6) LC1612D.gbo - Bottom Overlay Photoplot 7) LC1612D.gp1 - Interne Plane een Photoplot 8) LC1612D. GP2 - Interne Plane 2 Photoplot 9) LC1612D.gd1 - Boor Drawing Photoplot 10) LC1612D.gg1 - Boor Guide Photoplot 11) LC1612D.drl - NC Boor Photoplot 12) LC1612D.drr - NC Boor Rapport 13) LC1612D.ldp - Layer Paren exportbestand voor PCB 14) LC1612D.rul - DRC Regels Export File voor PCB 15) LC1612D - RoundHoles.txt - NC Boor List 16) LC1612D - SlotHoles.txt - NC Boor List 17) LC1612D.REP - Individuele laag die diafragma Lijst 18 ) LC1612D.apr - Diafragma 19) LC1612D.EXTREP - Gerber files extensie rapport 20) LC1612D.GTP - Top Soldeer Plakken Photoplot 21) LC1612D.GBP - Bottom Soldeer Plakken Photoplot

Probeer dit: [url = http://starredreviews.com/gerber-file-generation-in-allegro/7484/] Gerber File Generation In Allegro [/url] Je kunt eigenlijk google zoeken hoe gerber gegevens te genereren.

hallo weer de manufactore sais dat er geen otline in mijn gerber, in mijn lay-out heb ik een in Board Geomtry / Outline, maar i dont zien in de Gerber, en de manufacotrer ook, kan iemand me helpen met dit? Dank je wel!

proberen om de laag naam te controleren in uw lay-out en het te controleren bij het genereren van uw gerber gegevens.

Hi ronf6co U kunt het bord outline in de Art bestand generatie tabel in handmatig. 1. Schakel alle lagen van de zichtbaarheid. 2. Zet op het bord geomenty omtrek. 3. Ga naar de kunstwerken generatie tafel. 4. Selecteer een van de, kunst bestandsmap (ex: top) 5. klik met de rechtermuisknop en selecteer toe te voegen optie. 6, Ken de raad van bestuur omtrek zijn toegevoegd in de. Art lijst met bestanden die u genereert de photoplot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back