bestand te lezen probleem in VHDL

R

raghava

Guest
Hi all, ben ik geconfronteerd met problemen met het lezen van bestand in VHDL. Ik ben newbie naar VHDL. Ik verwacht antwoorden. Hier is de code en de foutmelding ik heb. *********************** Procedure PrepareInput is variabel inline: lijn; variabele int_text: integer: = 0; variabele index: integer: = 0; - file file_in: tekst geopend read_mode is "../data/input/lena_64_64.txt", - file file_in: integer; soort int_file is bestand van integer; file file_in: int_file is in "../data/input/lena_64_64.txt "; beginnen terwijl niet endfile (file_in) en (index

Hoi, Wat simulator gebruikt u? 1. Waarom hebt u geen gebruik van de VHDL-93 file procedure: file file_in: tekst geopend read_mode is "..."; 2. De readline is noodzakelijk. Lezen van een bestand heeft twee stappen, lees dan eerst de hele lijn met de functie readline en de volgende, breken deze lijn (indien nodig) en het om variabelen toe te wijzen met een van de vele te lezen functies. Deva

HI Devas, Bedankt voor uw antwoord. Ik ben uising ISE 11,3 simulator. Ik wilde een. Txt bestand te lezen, waarin MXN matrix van gehele getallen (afbeelding raster data). Moet ik nog steeds readline en individueel lezen commando. Nu is de nieuwe code wordt hieronder gegeven. Zou je check it out. En bovendien tussenmaat readline en lees commando, moet exit er zijn of niet. Verwacht dat uw waardevolle antwoord als ik ben newbie naar VHDL. ************************************** Procedure PrepareInput is variabel inline: lijn; variabele index_test: integer : = 0; variabele end_file: bit: = '0 '; file file_in: tekst geopend read_mode is "../data/input/lena_64_64.txt", - te beginnen VHDL 93 syntaxis van het gebruik, terwijl niet endfile (file_in) en (index_test

Hallo, Je hebt altijd een readline en bijna een te lezen, als readline leest een regel uit het bestand en lees krijgt een waarde uit deze lijn. Wanneer u meer dan een waarde op de lijn hebben, dan moet je meer leest achter de readline, bijvoorbeeld wanneer uw input file is: 9 4 3 2 6 2 Je moet een readline en 3 leest, de eerste krijgt waarde 9, de tweede waarde van 4, de derde waarde 3. De uitgang is niet noodzakelijk, aangezien het tijdens het eindigt wanneer je einde van het bestand (of index heeft bereikt een waarde) te bereiken. pixelimage (index) moet worden verklaard. De lees verwacht een variabele, dus je kunt het declareren in de procedure als een variabele. Van uw vorige bericht dat je verklaard dat het buiten als een signaal. Dan moet je de pixelImage verklaren als een signaal in de procedure parameter verklaring en je kunt een temp variabele te gebruiken in de lees-en op de volgende regel pixelImage (index)

HI, Bedankt voor uw antwoord. Ik moet MXN matrix lezen van de input-bestand. M = aantal rijen en N = aantal kolommen. Lees dan verklaring dient te worden gebracht onder de lus for itereren voor N keer of wat. Hier PixelImage is gedeelde variabele. Kunt u wijzigt de huidige code hieronder gegeven. ************************* Procedure PrepareInput is variabel inline: lijn; variabele index_test: integer: = 0; variabele end_file: bit: = '0 ' ; file file_in: tekst geopend read_mode is "../data/input/lena_64_64.txt", - te beginnen VHDL 93 syntaxis van het gebruik, terwijl niet endfile (file_in) en (index_test

Hoi, Nou ik stel voor om het uit te proberen. Ik geloof dat is de beste manier om een taal te leren. Als uw input file is meer dan een waarde op een lijn, dan ja u meer leest. In mijn vorige voorbeeld met drie waarden op 1 regel: readline (....); lezen (....); lezen (....); lezen (.....); Succes, deva's

HI Devas, Bedankt voor uw antwoord. Dit is de code die ik nu heb geschreven. Lees verklaring heb ik onder opgemaakt voor de lus lopen voor IC-iteraties. (wat staat voor geen van de kolommen dwz geen van de elementen in een rij), terwijl niet endfile (file_in) en (index_test

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back