Best SI-instrument voor de analyse Arrangement

C

coolrak

Guest
Hi all,

Wat is het op grote schaal gebruikt SI gereedschap of extractor voor pakket analyse.

APD SI 620 van Cadence

SpeedXP Suite vanaf Sigrity

Q3D/TPA uit AnSoft

PakSi-E uit Optimale Corporation

Laat het me weten of er nog andere instrumenten die hetzelfde doet.

Thanks in advance.

Groeten

Ik wil weten hoe dat kan veel Ansoft HFSS doen in Package SI analyse.

Ik denk dat elk instrument heeft zijn sterke en zwakke punten.Ik heb ervaring met Sigrity tools.Speed2000 is het tijd-domein tool die gebruikt kan worden in beide SI en PI analyses.Pretty uniek in vele aspecten.Het kan niet de hele PCB PKG sims met afweging van alle koppelingen btw signalen en vermogen / GND.

Pakket SI Analyse

Er zijn veel verwachtingen uit Arrangement SI analyse ingenieurs,
dus er is geen een instrument adressen van alle kwesties, zoals1.Simulatie motoren nodig

Beide tijd-domein (Spice Gebaseerd)
Vluchtnabootsertraining en frequentiedomeinen (Harmonische Balans)
Vluchtnabootsertraining

2.Integration van EM Simulatoren of RCLK Extractie Engine3.Ondersteuning van data formats DXF / IBIS / GDSII, etc

4.Moet betrekking hebben op brede toepassing van Digital / Analog / RF / Microwave bereik ...Vandaar acombination van RF / Microwave Circuit tools een van de bovengenoemde moet OK ... Ex:

AWR SI Design Suite (http://www.appwave.com/products/si/) SpeedXP Suite vanaf Sigrity of PakSi-E uit Optimale Corporation is het beste instrument voorgesteld stroom voor pakket SI analyse ...

--- --- manju

Voor lage freq (1GHz) gebruiken we Q3D om het model en overgaan tot Hspice voor SI-analyse

Voor hogere freq, HFSS wordt gebruikt voor het model van het pakket en dezelfde Hspice voor SI Analysis.

Laatste trend / ontwikkeling in Ansoft Designer maakt het een goed alternatief voor volledige pad simulatie dwz bij het combineren van pakket en MB in een simulatie

PowerSI/Speed2K wordt meestal gebruikt in elektriciteitscentrales integriteit analyse hier.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back