Best en eenvoudig launguage voor seriële, parrellel en USB-poort

P

Picstudent

Guest
Hai

Mijn werk is voornamelijk Microcontroller gerelateerd product ontwikkeling.

Ik heb niet veel ervaring in de PC-gebaseerde software.Slechts enkele fundamentele ervaring in C en gebruikte een aantal pakketten voor Setup maken en Autorun CD creatie.

Ik wil leren een Windows-gebaseerde software pakket dat ik kan gebruiken voor front-end-toepassingen te ontwikkelen voor mijn microcontroller gebaseerde apparaten of applicaties, zoals Microcontroller apparaat programmeurs of enkele data logging-toepassingen, die een interface met PC via seriële, parrellel of USB-poorten.

Hoop dat mijn doel is duidelijk.Ik ben op zoek naar een redelijk gebruiksvriendelijke programmering envirnment die enkele goede eenvoudige controle over seriële, parrellel en USB-poorten heeft.

Die u experinced ingenieurs gebruikt in een dergelijke situatie, en die u advies voor mijn doel?

Met dank en wat

picstudent

Hoi.Hier is ebook voor USB:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=78090

Met vriendelijke groet.

Hi ~ ~

Ik denk dat je kunt gebruiken. NET Framework voor deze soort toepassingen als u wilt dat de toepassing in de MS Windows uit te voeren.Ik gebruik hebben gemaakt van Visual C . NET.Ze bieden een aantal gerenommeerde bibliotheken voor uw werk.

Ik zal moeten Visual Basic 6 te gebruiken voor RS232 en USB 2.0-controle.

RS232 is niet ingewikkeld en je kunt nuttige dingen op het web en een aantal boeken te vinden op dit forum.USB-implementatie is gedaan met behulp van, bijvoorbeeld.FTDI chip FT245BM waarop Windows drivers voor VB6, C en heeft vele andere programma's (dll en virtuele COM-poort).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back