Best C compiler voor AVR

M

maziar

Guest
Ik probeer selecteer beste c compileren voor avr voor:

1.optimalisatie (Size & Speed) [belangrijkste]
2.Bug free
3.goede bibliotheek
4.populair
5.goede IDE

die van de C-compiler avr is beter?kunnen helpen bij het vergelijken?

De meeste compilers zijn bijna bug vrij.Maar zeer moeilijk te verwachten en te zorgen voor nul bugs?Alleen door gebruik te maken!

Kijk ook hier:
http://www.elektroda.pl/eboard/searchtopic49642-avr.html compiler

met vriendelijke groet

GCC-C compiler hebben macht volledige libs, geen ervaring

Ik werkte met im (at) gecraft maar de IDE is niet goed, ik kan zeggen dat er geen IDE!

Ik denk dat ik (op) R c c0mpiler is de beste for@VR.But u niet kunt vinden een compiler van @ vr Evenals als KKKKKeeeeeiiiillllll voor 8o51.dag

Als uw code is niet groot,
het gebruik codevision.Anders gebruik IAR.

Mijn ervaring,

een programma voor AVR Tiny26

Imagecraft: code grootte 83%

IAR: 61%

Zie het verschil?

Hi andyyau
Heeft u contact op met Imagecraft Professional of Standard-versie?
De professionele versie bevat code optimalisatie en vorderingen van ongeveer 15% code grootte vermindering!

andyyau schreef:

Mijn ervaring,een programma voor AVR Tiny26Imagecraft: code grootte 83%IAR: 61%Zie het verschil?

maziar schreef:andyyau schreef:

Mijn ervaring,een programma voor AVR Tiny26Imagecraft: code grootte 83%IAR: 61%Zie het verschil?

Wat Ramesh verwijst naar de versie van IM (at) gecraft.De pro versie heeft een post compileren Optimizer, de standaard versie niet.Als hij opgesteld in het kader van de standaard versie, die misschien wel de grote discrepantie.Op een gegeven moment in de tijd, keek ik naar het verschil in de productie van de twee verschillende versies.Het was gewoon een makkelijke manier van het genereren van meer geld.

Zoals voor mijn twee cent, ik heb gebruikt GCC en Im (at) gecraft.Ik zou kiezen Im (at) gecraft elke dag van de week.GCC heeft zoveel quirks.Als de code is niet alleen geschreven recht (en ik heb het over hoe de samensteller wil zien, niet C-standaard) allerlei onverwachte dingen gebeuren.

robotman

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back