Besparing padstack door vaardigheid in het Allegro

M

manjeet_hp

Guest
Hallo, ik moet halen en padstacks te redden van voetafdrukken op mijn harde schijf locatie. Ik merkte dat het gebruik van fucnctions axlDBcreatePadstack, axlDBCreatePin we kunnen creëren en padstacks op te slaan in het ontwerp-bestand. Iedereen die idee hoe extract / op te slaan padstack en deze opslaan als. Pad. Ik gebruik Allegro 16,01. Dank.

Hallo manjeet_hp, stel ik voor om Skill School controleren op yahoo groepen. Je zou in staat zijn om uw antwoord daar te komen. Groet, M

Hallo, kan iemand duidelijk mijn doubts.im nieuw voor allegro gereedschap alsook pcb lay-out. hier in allegro voor thermische pads er is geen optie als 'strookbreedte', 'inwendige diameter', 'buitendiameter'. het is alleen maar breedte, hoogte, offset X, Y offset, geometrie. als ik geometrie als cirkel en de breedte en hoogte 1.1mm 1.1mm zijn geeft me een groter pad dan een gewone pad. waarom zijn gegeven, zoals this.how is het afwijken van de thermische opluchting pad wordt gebruikt voor de voeding. dank u bij voorbaat .....

Ik weet niet zeker of ik uw vraag begrijp, als je wilt om thermische hebben te bepalen voor uw pads kunt u doen in padstack editor. Ook kunt u op maat thermische voor elke vorm. Gebruikt u positief of negatief vliegtuigen? M

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back