Belangrijkste verschil tussen ATMEL UC en PIC uc.

Hallo Ik heb gewerkt door AVR en PIC microcontrollers, MEGA AVR zijn beter dan andere AVR en stabieler dan andere AVR en ik denk dat foto's zijn beter.

Als u werkt op een analoge circuit ....... Ik zal raden u sterk aan PIC omdat ze gebouwd in ADC ...

Hallo iedereen More aantal mensen meer aantal keer bekeken, suggesties, ideeën, denken etc etc. Maar ik denk dat deze is geen verschil in duur van werken. Je schrijft met elke programmeertaal. Het is zoals sommige mensen weten hoe te rijden met de auto en een aantal weet het niet. Maar wie weet kunnen leren, maar niet onmogelijk. Daarom is het allemaal om sympathieën en antipathieën. Als u meer geoefend op ATMEL je eruit zal ATMEL maar als je meer geoefend met PIC zult u van PIC. Sommige zijn rechtshandig en sommige zijn linkshandig. Dit is hetzelfde geval. :):)))

Ik geloof dat ze Digital Signal Controllers .!!!! :!::!::!:
dat weet ik. Was niet mijn bedoeling om te betogen of zo. Ik wilde alleen maar die zo stellen dat andere gebruikers weten dat. Voor alle duidelijkheid, ik wilde alleen maar zeggen dat dsPIC30F en 33V zijn beide DSC's. Alleen 30F is verkrijgbaar in DIP, 33V is dat niet. Hoop dat ik kon mezelf duidelijk. Tahmid.

Hoi, ik heb ondervonden vele situaties die lijken AVR gevoelig voor EMI, maar concludeer ik het kan mijn fout zijn in ontwerp van het systeem. Dus mijn vraag aan meer ervaren AVR programmer is heeft ze vergelijkbaar probleem of eigenlijk [color = red] [size = 7] foto's zijn meer immuun in industriële omgevingen? [/Size] [/color] Thank You
Veel mensen die ik ken hebben dezelfde problemen als je maar met pic!.

Veel mensen die ik ken hebben dezelfde problemen als je maar met een foto
Ik denk dat dit hangt sterk af van het ontwerp van uw circuit en niet de specifieke microcontroller?.. Gewoon mijn mening. :)

Ik denk dat dit hangt sterk af van het ontwerp van uw circuit en niet de specifieke microcontroller. Gewoon mijn mening. :)
Ik denk dat je gelijk hebt.

Hallo allemaal, Ik denk dat we moeten einde maken aan deze draad omdat het afwijkt van het oorspronkelijke onderwerp. Denk je niet dat we meer andere belangrijke discussies worden besproken in plaats van het verspillen van tijd hier te hebben. Dank u allen

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht Geplaatst op 10:01 ---------- Vorige post was op 09:59 - --------</span></span>
Hallo allemaal, Ik denk dat we moeten einde maken aan deze draad omdat het afwijkt van het oorspronkelijke onderwerp. Denkt u niet dat wij allen meer andere belangrijke discussies worden besproken in plaats van het verspillen van tijd hier te hebben. Dank u allen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back