A
Ali.Samari
Guest
Hallo Ik heb gewerkt door AVR en PIC microcontrollers, MEGA AVR zijn beter dan andere AVR en stabieler dan andere AVR en ik denk dat foto's zijn beter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat doet AVR.Als u werkt op een analoge circuit ....... Ik zal raden u sterk aan PIC, want ze bevatten ingebouwde ADC ...
xmega:.)krachtige 16 bit dsPIC
Alleen dsPIC30F..en een aantal dspics zijn verkrijgbaar in dip
Ik geloof dat ze Digital Signal Controllers .!!!! :!::!::!:
dat weet ik. Was niet mijn bedoeling om te betogen of zo. Ik wilde alleen maar die zo stellen dat andere gebruikers weten dat. Voor alle duidelijkheid, ik wilde alleen maar zeggen dat dsPIC30F en 33V zijn beide DSC's. Alleen 30F is verkrijgbaar in DIP, 33V is dat niet. Hoop dat ik kon mezelf duidelijk. Tahmid.Ik geloof dat ze Digital Signal Controllers .!!!! :!::!::!:
Veel mensen die ik ken hebben dezelfde problemen als je maar met pic!.Hoi, ik heb ondervonden vele situaties die lijken AVR gevoelig voor EMI, maar concludeer ik het kan mijn fout zijn in ontwerp van het systeem. Dus mijn vraag aan meer ervaren AVR programmer is heeft ze vergelijkbaar probleem of eigenlijk [color = red] [size = 7] foto's zijn meer immuun in industriële omgevingen? [/Size] [/color] Thank You
Ik denk dat dit hangt sterk af van het ontwerp van uw circuit en niet de specifieke microcontroller?.. Gewoon mijn mening.Veel mensen die ik ken hebben dezelfde problemen als je maar met een foto
Ik denk dat je gelijk hebt.Ik denk dat dit hangt sterk af van het ontwerp van uw circuit en niet de specifieke microcontroller. Gewoon mijn mening.![]()