behoefte macht devider tutor

S

siwowox de santos

Guest
hallo allemaal ....
i need tutorial over macht devider in Microstrip.nu im ontwerpen Microstrip antenne die koppeling door vork transmissie lijn.in dit geval i dont know how to design it ..

en het beeld is als dit.dit is de transmissie-lijn en I dont weet te maken

__ __
IIII
IIII
II ___I I
I___ ___I
II
II
II
II
I___I

Een kandidaat voor een divider is wat bekend staat als een "Wilkinson divider".Zoeken op het en je vindt een schat aan informatie, zowel op deze site en op het web.Zonder te weten meer over uw aanvraag is het moeilijk om een meer gerichte aanbeveling.

Dat beeld lijkt op een vent permanente zijwaarts met de thumbs-up teken.

Azulykit had goed advies.Is de macht splitter gedeelte van de antenne?

Yendori

yup ..... de macht tussenstijl is een deel van de antenne n de functie voor het voederen lijn.een over de tutor stuur het naar me
OK thx B 4.voor de PICT
is het verkeerde pict .....
de PICT is als vork Ik wil graag doseertoestel vork.en i dont weet hoe lang de thrunk van vork.
kan een ieder kan me helpen.
hoe lang het maken?

Ik denk dat het vrij eenvoudig
is om een vermogen doseertoestel voor Microstrip antenne.Dit is het monster van de macht divider.De regel van thumps is de impedantie van elke haven moet gepaard met 50 ohm.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

freqzt schreef:

Ik denk dat het vrij eenvoudig is om een vermogen doseertoestel voor Microstrip antenne.
Dit is het monster van de macht divider.
De regel van thumps is de impedantie van elke haven moet gepaard met 50 ohm.

Voor het bepalen van de lengte en breedte van de strip regel kunt u de hulp van txline.Je kunt het downloaden van h p: / / www.appwave.com.Het
is gratis software.Maar, vergeet niet, het resultaat uit txline is net voor de start niet als eindresultaat.Je moet 'tunen' opnieuw rechtstreeks vanaf uw simulatie en afhankelijk van het substraat, dat zal worden gebruikt.

Het andere ding dat moet u weten, is ongeveer kwart golf impedantie matching.U kunt lezen uit de literatuur.Ik denk dat magnetron engineering door David M. Pozar is een goed boek het leren over macht en doseertoestel magnetron en andere spullen.

freqzt schreef:

Voor het bepalen van de lengte en breedte van de strip regel kunt u de hulp van txline.
Je kunt het downloaden van h p: / / www.appwave.com.
Het is gratis software.
Maar, vergeet niet, het resultaat uit txline is net voor de start niet als eindresultaat.
Je moet 'tunen' opnieuw rechtstreeks vanaf uw simulatie en afhankelijk van het substraat, dat zal worden gebruikt.Het andere ding dat moet u weten, is ongeveer kwart golf impedantie matching.
U kunt lezen uit de literatuur.
Ik denk dat magnetron engineering door David M. Pozar is een goed boek het leren over macht en doseertoestel magnetron en andere spullen.

deze bijlage hebben pd interducion
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back