behoefte ideeën voor projecten

Z

zapak

Guest
Hoi,
Ik ben een laatste jaar elektrotechniek student.Ik wil mijn laatste jaar het project doen op het gebied van vermogenselektronica en elektrische aandrijving, met betrekking tot industriële toepassingen.
Please help me door een aantal ideeën over welke onderwerpen ik mijn project moeten doen in het bovenstaande veld.
Ik zou echt waarderen alle relevante en bruikbare suggesties.

Nou kun je iets doen aan zonne-energie, als een installatie o het circuit op de DC zonne-energie omzetten in wisselstroom normale elektriciteit, hier in Spanje is zo populair, want er is een wet die impuls gebruiken.Misschien op andere plaatsen zijn er soortgelijke wetten.

U kunt een zonnepaneel dat de zon volgt direct, houden zich Max blootgesteld aan de zon, dus met maximaal rendement.
Dat zou betekenen schijf controle en sommige vermogenselektronica en

hi to all

kan iemand mij vertellen waar ik kan krijgen robot model? ..

is er een site die zal me wat robot ideeën? ..

plz zenden mij een aantal goede ideeën voor projecten of stuur mij wanneer u alle details van het project hebben? ..

Popatlal Panjarawala

Er zijn verschillende boeken over robot edaboard (uitleg alles in detail: mechanisch, elektronica, controle, PIC en lichaam) een zoekopdracht als je problemen hebt laat het me weten.
welke soort van robots heb je nodig?oorlog, eenvoudig, intelligente ....
een specifieke vorm?auto, dier ...

im denken om een Land Rover robot ??????????

heb je enig idee ??????????? of een schema voor het ?????????

Ik wil deze robot met afstandsbediening ook

Popatlal Panjarawala

popat_panjaru wrote:

hi to allkan iemand mij vertellen waar ik kan krijgen robot model? ..is er een site die zal me wat robot ideeën? ..plz zenden mij een aantal goede ideeën voor projecten of stuur mij wanneer u alle details van het project hebben? ..Popatlal Panjarawala

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back