behoefte circuit met behulp van BJT en op amp

W

wanelec

Guest
iedereen kan mij helpen circuit dat TWEE decennium heeft BJT-OP AMP CASCADE inverterende spanningsversterker please help me zo snel mogelijk het circuit of een suggsestion voor mij vast .. dank u

mijn mid term titel van het project is "TWEE DECENNIUM BJT OP AMP CASCADE inverterende spanningsversterker ".... ik wil dit circuit design, maar ik heb geen idee. can u mij een tip of idee om dit circuit ontwerp ..?

twee decennium = 40 dB? Het moet een spanning versterker met cascade structuur, die ik neem aan dat je weet wat het betekent. Het is een vrij algemeen onderwerp. Je beter contact op met uw instructeur voor meer informatie.

Titel: Twee decennium BJT-OP AMP cascade inverterende spanningsversterker SPECIFICATIE: slechts een BJT, One OP AMP UA 741 en een voeding van 12V worden gebruikt. een 10K ohm en een input signaal zal worden aangesloten via condensatoren op de amplifier.The maximale spanning te krijgen is ongeveer -500. Ingangsimpedantie is ongeveer 600 ohm.output impedantie is ongeveer 10K ohm.The lage afsnijfrequentie gaat over 200 Hz en de hoge afsnijfrequentie is ongeveer 20 KHz (bandbreedte van 200-20Khz: 2 decennia). De maximale piek-piek (MPP) output zonder clipping is ≥ 6v.The op amp moet niet een laag tarief vervorming te produceren tegen ≤ 20 KHz

[Quote = wanelec] titel: Twee decennium BJT-OP AMP cascade inverterende spanningsversterker SPECIFICATIE: slechts een BJT, One OP AMP UA 741 en een voeding van 12V worden gebruikt. een 10K ohm en een input signaal zal worden aangesloten via condensatoren op de amplifier.The maximale spanning te krijgen is ongeveer -500. Ingangsimpedantie is ongeveer 600 ohm.output impedantie is ongeveer 10K ohm.The lage afsnijfrequentie gaat over 200 Hz en de hoge afsnijfrequentie is ongeveer 20 KHz (bandbreedte van 200-20Khz: 2 decennia). De maximale piek-piek (MPP) output zonder clipping is ≥ 6v.The op amp moet niet een laag tarief vervorming bij ≤ 20 kHz [/quote] produceren Mag ik ur e-mail toe te voegen? need u met betrekking tot ur mini project ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back