behoefte aan een hulp bij het desining DC / AC inveter circuit

E

eng.mserry

Guest
ik ben de uitvoering van het circuit in de afbeelding .... ik heb bereikt een blokgolf met een frequentie van 60 Hz en peulvruchten met 40 kHz frequentie (tot de rode lijn in het circuit) te genereren. het probleem met mij is het IR2110 IC i vele malen geprobeerd om het probleem van het te vinden ... en zie alle onderwerpen in het forum die verband houden met het probleem en ik kan niet oplossen mijn probleem ... Het is de slechtste IC die ik ooit heb gebruikt: '(Plz hep me ter vervanging van de IR-met een andere Ic ... of een oplossing voor mijn circuit ... om het te voltooien PS | LT gate driver IC is niet beschikbaar voor mij.. ---------------------------------------- andere questin plz .... ik wil kennen de belangrijkste taak van pin5 op de IR2110 getoond in het circuit -------------------------------------- --- Plz help me: ':)'. (FUCK IR

IR2110 is de eenvoudigste ic om te worden gebruikt voor de H-brug regeling, is pin 5 verbonden met waar de bron van de hoge kant en aftappen van de lage kant kwam dat de uitgang, zonder deze aan te sluiten de bootstrap condensator niet opgeladen, zodat hoge kant zal niet werken.

Als je pwm is te traag - de bootstrap regeling zal niet werken als de lading weg zal bloeden op de bootstrap caps, ook als de IxR daling van de onderste fet te hoog is zal er niet genoeg volt op de bootstrap maximumprijzen vastgesteld voor de IC-high kanten aan het werk - veel mensen over het hoofd dit. Ook Vcc moet 12-16V groet, Orson Cart worden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back