Behoefte aan een eenvoudig schema en de code plz plz plz

M

mohsenp910

Guest
hi i schema en code voor zo simpel bord willen, is het project weergegeven in bijgevoegde afbeelding .. ik wil een bord met 8051 en 5 * 5,6 * 6 of ... LED's .. wanneer de raad in aangezet hebben we driehoek en in deze driehoek hebben we een geanimeerde pijl, de raad van bestuur 4keys voor vier richtingen hebben, als we elke toets drukt, wordt de pijl richting in de driehoek veranderen .. de code kan worden in ASM of C, maar C is beter, sorry voor mijn slechte Engels .... plz worden fastt: Din de pictre we bijvoorbeeld drukte op de juiste knop

Wilt u betalen om iemand je huiswerk voor je doen?

No Dont het mij vraagt dat, net mee plz help, dont ik heb genoeg tijd

dan heb je eill nergens te krijgen in het leven als dat, wat je vraagt tijd om te doen die tijd kost geld kost, kan er worden mensen zijn die zou helpen, maar mijn moto is als je niet probeert je niet leren, tips wat je moet doen: 1. Gebruik google en zoek (je mag iets ongeveer hetzelfde vinden) 2. hebben geleden op dooing het zelf 3.Als je vast komt te zitten vragen hier en zo uw werk (op die manier mensen kunnen zien je hebt geprobeerd en kan je helpen) Door de manier waarom je gezegd blueroomelectronics niet Vraag me dat, Als ik las het voor mij was een undersanding vraag na alles wat je kon niet naar de garage en zeggen dat vervangen van de motor in mijn auto, maar ik wil niet betalen voor uw tijd alleen de onderdelen zou je denken dat de garage mensen zouden zeggen YEAH SURE is het slechts een 2 man baan bij 8uur elk op 45,00 pond per uur, om mij je gewoon lui geweest wizpic

[Quote = mohsenp910] geen dont ask me dat, gewoon mee plz help, i dont hebben genoeg tijd [/quote] Waarom ben je een tekort aan tijd?

Een woord van advies voor u mohsenp, Je zou een veel betere respons te krijgen als je gevraagd over elementen die je niet kunt uitzoeken op uw eigen. Nu, als het verzoek was om ideeën (pseudocode) voor hoe je de pijl routine doen, kan het zijn tricled de problemen op te lossen deel van mijn hersenen (zelfde reden waarom ik op te lossen sudoku - Ik snap het niet betaald, maar net als de uitdaging - zie je?). Als de vraag was hoe het beste een LED-matrix met een 8051 uit te voeren, zou iemand zeker reageren met hun ervaringen .. en ga zo maar door .. Maar als je iemand bent om uw gehele huiswerk te doen aanvragen en op de top van het klaagt over het feit dat in een haast, verwacht niet dat mensen om het te doen gratis. U zult geen hulp krijgen met die houding, en de meeste mensen zullen uw gedrag ervaren als onbeleefd. Met vriendelijke groet, Kjetil

blueroomelectronics sorry voor mijn slechte antwoord, mijn Engels is zwak, ik kan niet spreken als u. .. Vandelay mijn project in eenvoudige, een bord met een aantal LED's, wanneer de raad ingeschakeld, een aantal LED's gemaakt een driehoek en een pijl, de pijl richting wordt veranderd door vier richtingstoetsen, lefr, rechtschapen, omhoog en omlaag

Laat ons weten wat u tot nu toe gedaan, en door de weg als het zo simpel waarom vraag je forhelp [quote = mohsenp910] Vandelay mijn project in simpel , een bord met een aantal LED's, wanneer de raad zich op, sommige LED's een driehoek en een pijl gemaakt, is de pijl richting wordt veranderd door vier richtingstoetsen, lefr, rechtschapen, omhoog en omlaag [/quote]

Ik hou van deze jongen hij gewoon lijkt niet om het te krijgen of hij is een joker

dit soort displays zijn bediscussieerden zo veel tijd in dit en andere forums Maney u moeten serch wat voor u geschikt is

Er zijn veel circuits voor, maar het leuke is dat je gemakkelijk kunt het zelf doen, zal het leuk en avontuurlijk! Dus geef het een go!

dat is goed .. probeer het zelf .. Leren is belangrijk .. toch?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back