begrip zeven laag

J

jhn_karim

Guest
hallo

Ik heb een probleem te begrijpen hoe het werkt, kan iemand me helpen, bedankt

wat heb je van "zeven laag"?

meer uitleggen aub.

Als je vraag over "De zeven OSI-lagen model" het zie de volgende site:

http://sip.utc.sk/encyclopedia/Topics/15.htm

Oh, ik bedoel zeven OSI-laag, ik weet niet wanneer is een hardware werkt op de data link layer, of netwerklaag,
en wat is de verschillende van de zitting en netwerklaag
btw, bedankt voor het antwoord

OSI Model ..7 lagen ..layer1: de fysieke laag: definieert de acual het overbrengen van informatie over de transmissie medium.zij bepaalt hoe bits worden omgezet in elektrische stroom, lichtpulsen, of enige andere materiële vorm door definig factoren zoals spanning, timing factoren, en connector normen.

layer2: de Data Link Layer: bepaalt hoe informatie wordt overgebracht in de hele netwerk door het maken en herkennen van berichten grenzen.en zorgt ervoor dat eventuele fouten niet zullen worden uitgevoerd op de volgende laag door het uitvoeren van foutdetectie, correctie en opnieuw uitzenden.

layer3: de Network Layer: is verantwoordelijk voor de aanpak en routering.deze laag controles zowel laag 1 en laag 2.laag 3 ontvangt het bericht van layer4 en het vaststellen van de adressering en routering naar het en geeft het aan laag 2 om het bericht.

layer4: het Transport Layer: het zorgt voor de transfrer van gegevens door het opzetten en onderhouden van een verbinding tussen eindgebruikers.Ook breekt grote transmissies in kleinere pakketten,
maar ook zorgt voor alle gegevens ontvangen foutloos en verwijdert gedupliceerd pakketten.

layer5: de Session Layer: vaststelt en eindigt verbindingen, en regelt zittingen aan logische onderdelen.Tevens voert boekhoudkundige taken om een correcte facturering.

layer6: de Presentaion Layer: het
is verantwoordelijk voor de interpretatie van de betekenissen van de bits verzonden van het ene programma naar het andere en het opstellen van deze informatie voor de presentatie aan de gebruiker.

layer7: de Application Layer: de interface tussen het netwerk en de eind-gebruiker die de gebruiker toelaat om te interageren met het netwerk.
-------------------------------------------------- ---------------------------------
Ik hoop dat ik kan helpen met dit kort over de & lagen van het OSI-model.

dus je bedoelt dat laag 4 wordt de aanpak van de fysieke laag en deel 5 gaat over de logische deel, maar beide werken aan het opzetten van de verbinding

i rustige begrijpen over laag 6 en 7, maar niet rustig zeker layer 3, 4 en 5, iedere suggestie

ook de beste plaats om te zien dat het verschil
www.cisco.com/univercd/cc/ td / doc / cisintwk / ito_doc / introint.htm
contact met mij opnemen als u nog HV problemen ..... sidra_maheen84 (at) yahoo.com

de link is verwijderd van Cisco, een andere band
bedankt

De laag 3 gaat met de IP-en routing protocollen.

De laag 4 heeft betrekking op TCP of transport protocollen, de aansluiting communiceert de layer 3 met de laag 4.

De laag 5 gaat de logische verbinding.

en noteert een zeer goede link ... ik hoop dat het zal werken deze tijd ... zijn een pdf-document van 61 pagina's en ik denk dat het een goed ...... i hv kreeg ook een lezing ... im het uploaden van het hier ...
http://wireless.ictp.trieste.it/school_2005/lectures/carlo/NetBas.pdf
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

gebruik maken van een boek als Stallings of Tanenbaum ...beter dan het lezen van een aantal online-materiaal ...leuke manier om ur basics gepolijst!

Onthoud deze feiten: Het OSI model is een conceptueel model.Voor een software-handeling in de 7 lagen, moet spelen met de anderen lagen ...of andere software moet garanderen dat de anderen lagen protocollen worden voldaan.

de fantasie van OSI oudsten werd niet gevolgd door ietf - surfen over http indien niet mis neemt slechts 4 lagen.Maar het werkt nog steeds in een moeilijke omgeving genaamd internet)

pratyk schreef:

gebruik maken van een boek als Stallings of Tanenbaum ...
beter dan het lezen van een aantal online-materiaal ...
leuke manier om ur basics gepolijst!

zelfs het boek van fehrouzan is goed voor het netwerk basics

probeer flazx.com of ebookclub.org
er is een hel veel boeken.
Probeer te zoeken naar netwerken of CCNA boeken

Kurose, Ross is een goed boek om te leren over netwerken.U kunt gebruik maken van Stallings / Tanenbaum te

hi ook alle
Ik wil een gratis website waar ik kan downloaden van de Tanenbaumm boek

Hoi, ik ben het uploaden van een zeer goede presentatie gemaakt door mij op netwerktopologieën en OSL lagen, zal het geven ua korte introductie ABT lagen, indien u nog fruther twijfel,
neem dan gerust contact met mij op
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back