E
ee484
Guest
Waar moet ik beginnen met het leren van PCB design?
Elke goede referenties en boeken ... of commnets, alstublieft.
Wat dacht je van dit boek?
Complete PCB Design gebruiken OrCad Capture and Layout (Door Kraig Mitzner)
De recensies over dit boek zijn goed.Wat denk je?
Ik werd voor het eerst te koop dit boek, maar wat maakt mij gerust de aanschaf van dit boek is de herziening ook.
"Het is een uitstekend boek om nieuwe gebruikers aan Orcad Capture en de Orcad Layout SW pakketten. Het heeft geen betrekking op Orcad PCB editor die volledig verschillend van Orcad Layout. (Layout heeft een zeer vergelijkbare gebruikersinterface te Capture terwijl PCB Editor is gebaseerd op Cadence Allegro PCB layout pakket)
"
Ik weet niet de tools op PCB's.Dus, laat me iets vragen.
Als ik het ontwerp van een PCB's, moet ik gebruiken PCB editor?Zoals de recensie al zei, het boek is niet op PCB-editor, maar lay-out.Wat
is er verschil?Orcad lay-out niet op silicium chip layout, of is zij?Wat
is de beste of de meest voorkomende ... .. of de meeste voorkeur PCB-design tool voor PCB ingenieurs?
dank u voor uw waardevolle opmerkingen.
BEST
B
Elke goede referenties en boeken ... of commnets, alstublieft.
Wat dacht je van dit boek?
Complete PCB Design gebruiken OrCad Capture and Layout (Door Kraig Mitzner)
De recensies over dit boek zijn goed.Wat denk je?
Ik werd voor het eerst te koop dit boek, maar wat maakt mij gerust de aanschaf van dit boek is de herziening ook.
"Het is een uitstekend boek om nieuwe gebruikers aan Orcad Capture en de Orcad Layout SW pakketten. Het heeft geen betrekking op Orcad PCB editor die volledig verschillend van Orcad Layout. (Layout heeft een zeer vergelijkbare gebruikersinterface te Capture terwijl PCB Editor is gebaseerd op Cadence Allegro PCB layout pakket)
"
Ik weet niet de tools op PCB's.Dus, laat me iets vragen.
Als ik het ontwerp van een PCB's, moet ik gebruiken PCB editor?Zoals de recensie al zei, het boek is niet op PCB-editor, maar lay-out.Wat
is er verschil?Orcad lay-out niet op silicium chip layout, of is zij?Wat
is de beste of de meest voorkomende ... .. of de meeste voorkeur PCB-design tool voor PCB ingenieurs?
dank u voor uw waardevolle opmerkingen.
BEST
B