beeldverwerking

A

azaz

Guest
Ik doe mijn project in beeldverwerking.Ik heb hulp nodig. hoe ik een beeld met behulp van C kan lezen
bedankt

U kunt gebruik maken van de C afbeelding bibliotheken.Ik gebruik CIamge (COOL IMAGE) bibliotheek.Zijn vrij effectief.

http://cimg.sourceforge.net/

Check it out.Downloaden en gebruiken.Hit me back (e-mail) wanneer u een querries heb!

Hallo ....
Kunt u mij een bericht beeldverwerking project indien u noguzairsukhera schreef:

U kunt gebruik maken van de C afbeelding bibliotheken.
Ik gebruik CIamge (COOL IMAGE) bibliotheek.
Zijn vrij effectief.http://cimg.sourceforge.net/Check it out.
Downloaden en gebruiken.
Hit me back (e-mail) wanneer u een querries heb!

Ik geef je een idee.Maar ik heb geen idee hoe het zou werken!
thats waarom ik hier ben ...laten we zeggen dat een voertuig komt een complex en een screenshot van de nummerplaat is genomen ...indien het voertuig is bevoegd om in het gebouw dat wordt gecontroleerd of het nummer aanwezig is in de database ...anders zou het niet toegestaan ....Ik hoop dat je mijn idee ....uzairsukhera schreef:

Wat voor soort code is vereist?

Alright
dus u zal het gebruik van Matlab of C ?

In het geval van Matlab beginnen met het verkennen van de image processing toolbox in Matlab.

Ik denk dat ik zal C .... gebruikals zijn gebruiksvriendelijkeruzairsukhera schreef:

Alright

dus u zal het gebruik van Matlab of C ?In het geval van Matlab beginnen met het verkennen van de image processing toolbox in Matlab.

Door de manier waarop het project waar je aan denkt is niet erg klein!

Dus als u gaat voor een semester project dan beter denken aan een andere voor een ander groot project zijn ok!

Heeft u nog andere projecten op Beeldbewerking ?????
uzairsukhera schreef:

Door de manier waarop het project waar je aan denkt is niet erg klein!Dus als u gaat voor een semester project dan beter denken aan een andere voor een ander groot project zijn ok!

goed voor u kan gaan object volgen in een afbeelding volgorde.

Get some video van een camera en vervolgens een object te identificeren en volgen zij in de komende frames.Toegevoegd na 6 minuten:Dus hier is een fundamenteel image lees-code met behulp van de CImg bibliotheek.Zie de link in bovenstaande berichten.Download, installeer de bibliotheek, zal het handhaven van het C library (C moet vóór geïnstalleerd).Vervolgens voert dit project.

Gedetailleerde documentatie van deze bibliotheek zijn beschikbaar op de website.Dus aan de slag
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

hey .....thank you very much .....uzairsukhera schreef:

goed voor u kan gaan object volgen in een afbeelding volgorde.Get some video van een camera en vervolgens een object te identificeren en volgen zij in de komende frames.
Toegevoegd na 6 minuten:
Dus hier is een fundamenteel image lees-code met behulp van de CImg bibliotheek.
Zie de link in bovenstaande berichten.
Download, installeer de bibliotheek, zal het handhaven van het C library (C moet vóór geïnstalleerd).
Vervolgens voert dit project.Gedetailleerde documentatie van deze bibliotheek zijn beschikbaar op de website.
Dus aan de slag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back