Basic vraag over ISD2500 serie

C

cincailo

Guest
Hoi,

Ik kocht een ISD25120 chip en dan nog alleen kwam ik erachter dat het lawaai en lage sample rate (alleen 4KHz).Maar ik wens om de uitgang 8kHz die veel duidelijker is, kan ik de sample rate?Hoe veranderen?Ik moet kopen ISD2560 die kunnen mij beter de output en 8 kHz sample rate, maar helaas is het niet meer in de markt.

Bedankt.

Check pagina 4: http://kitsrus.com/pdf/isd_2560.pdf

Is er niet uit als je kunt.

Ken

Hoi,

Eigenlijk hoe te beheren?Ik heb al sluit alle dingen als in de aanvraag neemt kennis van het circuit op breadboard, maar het lijkt helemaal geen geluid.Probleem is dat ik weet niet of het opnemen is deel kreeg het probleem of het afspelen van een deel kreeg probleem of omdat het ISD 25120 met een lage sample rate dus de output is te zwak tot ik niet kan horen?

Weet u hoe u het?

Ik zette een LED met een weerstand vervolgens aan op de GND! EOM pin, dus eigenlijk is het licht op wanneer! EOM laag?Verwarrend ...

Thanks ...KMoffett wrote:

Check pagina 4: http://kitsrus.com/pdf/isd_2560.pdfIs er niet uit als je kunt.Ken

Data rate moet niet iets te wijten aan de uitgang van het volume.Re Controleer uw circuit.

Winbond had een App Noot voor het toevoegen van een versterker.Ik kon het niet vinden, dus hebben een postcode van de twee PDF-pagina's gevoegd.

Ken
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ya, ik weet dat de voorversterker en ik sluit de speaker met voorversterker LM386 en dan een 8ohm speaker.Maar blijkbaar geen uitvoer at all.Spanning op de spreker gebied is 0V.Is het de EOM probleem?Aangezien in de datasheet vermeld dat nodig om te wachten voor EOM te worden laag begint pas met opnemen / afspelen.EOM wanneer een laag zal branden LED die verbinding maken met een weerstand?(EOM pins naar weerstand op LED grond)

Ya, gebruik ik de elektronische microfoon op mijn breadboard, het is zou ik gebruik maken van de hoofdtelefoon jet naar de stem bestand in de overdracht naar een PC in het dan het maar luider zal klinken?

Thanks ...KMoffett wrote:

Data rate moet niet iets te wijten aan de uitgang van het volume.
Re Controleer uw circuit.Winbond had een App Noot voor het toevoegen van een versterker.
Ik kon het niet vinden, dus hebben een postcode van de twee PDF-pagina's gevoegd.Ken

Aangezien ik dont zijn de application note, ik weet niet hoe je bent ingesteld.Dus, ik kan niet veel helpen op dit punt.

Volgens de technische fiche moet u in staat om een "electret gebruik" microfoon voor de input.Ik heb alleen gebruikt "van de computer lijn output".

Ken

Hoi,

Ik dacht dat je gedaan met de ISD25xx tevoren.Erm ...Volgens de datasheet voor drukknop-modus, moet ik shift PD = laag (! EOM laag, is LED niet branden), dan veranderen aan P /! R = laag om op te nemen (! EOM nog steeds laag, LED-licht nog steeds niet up) dan! CE-pin = laag, de opname te starten (! EOM hoog worden en LED licht op).Tot dit punt krijg ik het.

Toen afspelen, mijn SP en SP-have spanning rond 1.8V.Alles lijkt mooi, maar gewoon geen stem uit de luidspreker.
KMoffett wrote:

Aangezien ik dont zijn de application note, ik weet niet hoe je bent ingesteld.
Dus, ik kan niet veel helpen op dit punt.Volgens de technische fiche moet u in staat om een "electret gebruik" microfoon voor de input.
Ik heb alleen gebruikt "van de computer lijn output".Ken

Ik heb geen gebruik gemaakt van de ISD25XX voor ... ik gebruikte een van hun andere chips.Kan je een link en figuur / Page # voor het circuit u gebruikt?

Ken

Really thanks so much.Met beslag wordt de datasheet, gebruik ik het circuit voorbeeld op pagina 30.Heel vergelijkbaar, behalve dat ik LM386 gebruiken met 8ohm luidspreker als in andere set van de handleiding.Een ander deel is dat ik aansluiten alle A0 tot A9 adresregel van een pull-down-netwerk, 10K weerstand te 5V vervolgens naar de schuif schakelaars (A0 tot A9) vervolgens van de schakelaars aan de grond.In elk geval, ik reeds alle A0 tot A9 naar 0V, maar ik vond dat ofwel A6, A8 en A9 worden 0V, zal het! EOM marker licht op LED.Ya, ik sluit het ook! EOM pins naar een weerstand dan naar LED vervolgens naar grond voor de indicator.Naast dat wanneer in de weergave, de luidspreker SP en SP-hebben ongeveer 1.5V.Naast de pin van de uitgang van de LM386.Het lijkt zo normaal.

Merk op dat EOM OEM = = Einde van de markerKMoffett wrote:

Ik heb geen gebruik gemaakt van de ISD25XX voor ... ik gebruikte een van hun andere chips.
Kan je een link en figuur / Page # voor het circuit u gebruikt?Ken

De "drukknop" Modes gebruik van het EOM marker en lijn.Het is niet nodig voor de directe aanpak, want je zal bepalen hoe lang elk bericht en selecteert u de adressen dienovereenkomstig.Met A0 via A9 laag is, zal uw bericht beginnen op het laagste geheugenlocatie en vul het geheugen zo lang als u in een recordtijd.

Ik weet niet zeker wat je bedoelt over de 1.5V op de SP , SP-, en de uitgang van de LM386.Is dit DC of AC (zoals in een signaal)?

ken

Nu geconfronteerd met een probleem aan het EOM, einde van de marker, LED.Als ik een LED op het EOM pin, het oplichten zolang er voeding, zelfs als de chip is de macht van mode.Dit maakt me zo overstuur.Al controleer het circuit voor vele malen, het is echt lijken ok.

Is de LED (via een weerstand, hopelijk) aangesloten tussen de / EOM pin en 5, of tussen de / EOM pin en grond?

Ken

ya, is met de 1k weerstand vervolgens aan de grond.Ik vond ook de LED zal oplichten wanneer het adres pin voor A9, A8 of A6 is laag.Zolang een van hen laag, LED licht op.Echt afvragen waarom ...

Bedankt.

cincailo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back