BANDPASS anyone?

H

hulppersoneel

Guest
Ik begrijp de zin van bandfilter.Kan iemand me raden wat moet ik lezen om te begrijpen dit concept van bandfilter, breedband en enz. Dank u

U kunt de theorie van het filter.Zo lowpass filter, highpass filter bandfilter filter of band verwerpen filter.Over breedband, zoals de definitie van de ITU, alle data stream met hogere bandbreedte 2.048 MHz (Europa) of 1.544MHz (Zuid Africal)
heet breedband (breedband), indien deze lager is smal band.
Het is mijn advies, zodat u kan controleren.Dag

Hey vriend,

Er zijn veel boeken beschikbaar over filter ontwerp en synthese.Deze al zeker een hoofdstuk of twee over de basics ook.Afwisselend in elke elementaire elektronica boek, vindt u deze gegevens.Er is een boek van R Rhea door Nobel, dat zou een goede start als u te concentreren op de passieve filters.

Groeten.

Bandfilter zijn filters die alleen de uitzending van een bepaalde band van frequenties en verwerpen alle anderen (in theorie!) Boven en onder

Meestal resonatoren worden gebruikt om bandfilter filters, die elementen die een zeer frequentie selectieve respons

Als u wilt weten over filters dan niet verder gaan dan de bijbel - Matthei, Young & Jones!

Je moet je studie over elementaire elektronica-filter dat was laag, hoog, band, inkeping, bandstop en anderen.

bandfilter filter is ook een high-pass filter recht?behalve dat het mogelijk maakt bepaalde en specifieke frequenties te passeren
inch

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back