bandgap output impedantie ... Pls help ...

B

bharatsmile2007

Guest
Hi ...

Hoe kunnen de output impedantie ter verbetering van de belasting van de verordening van het BGR?

Pls vinden het schema i die wordt gebruikt als bijlage .... ...

Bedankt
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Gebruik een kleine opamp.Gewoon een paar diff met de huidige mirrror als lading te converteren naar enkele beëindigd.Dat moet het werk doen

Lijkt erop dat u probeert te bouwen aan een 1.2V referentie. Andere architectuur zou hebben gegeven die u een beter o / p impedantie meteen.Met dit circuit, moet u een buffer om de o / p impedantie.

Dankzij saro_k_82 en PaloAlto ...

PaloAlto,

Ik gebruik elke OTA in de circuit.Would u pls uitleggen mij, als ik een diff paar, zal ik
krijgen een lage output impedantie?

Saro_k_82,

Ja saro_k_82, ik wilde te genereren 1.2V ref ...

Als u alle OTA van uw route, net feedback eromheen en je hebt een lage impedantie aan de uitgang.Op die manier je buffer de spanning niveau een verlaging van de impedantie

Ik wil graag een kleine uitbreiding naar PaloAlto
de post.

U kunt gebruik maken van OTA met een pass transistor aan de uitgang en tik op de referentie aan de bron dus het zal een lage impedantie.

Kishore,

Wat u suggereert is het hetzelfde als een gemeenschappelijke drain buffer, juist?

analog_match schreef:

Kishore,Wat u suggereert is het hetzelfde als een gemeenschappelijke drain buffer, juist?

hoi

dank voor de suggesties ... Maar als ik een LDO soort circuit.The levering variatie kracht van de uitgangsspanning.

IAM zoekt BGR met lage impedantie ..

elke andere suggestie zal zeer nuttig zijn ..

Bedankt

bharatsmile2007 schreef:Maar als ik een LDO soort circuit.The levering variatie kracht van de uitgangsspanning.

hi saro_k_82,

Bedankt voor het antwoord ..

Als de voedingsspanning kamer
doesnt vergunning .. wat doen suggereren om lage impedantie BGR ...?

Thanks again ...

moet plus een buffer voor LDO somthing om deze te reduceren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back