Bandgap De huidige Reference

K

kishore2k4

Guest
Hallo, Ik ben op zoek naar een bandgap huidige verwijzing circuit (0.5u n-goed proces) om het te gebruiken als een stroombron voor vertekenende circuits. Mijn begrip is dat als een referentie-bron is de temperatuur onafhankelijk is het ook kan worden beschouwd als proces (hoeken) onafhankelijk zoveel procesparameters te veranderen met de temperatuur? Ik kwam dit circuit [url = http://www-mtl.mit.edu/users/mcguyton/old/main.pdf] bandgap Current Reference [/url] in een Google-zoekopdracht. Ik ben interessant in het verkennen van andere circuits ook. In principe Ik ben op zoek naar een stroombron / sink (IREF = ca. 50uA-100uA) die kan worden gebruikt in mijn vooringenomenheid circuit voor een op-amp. Dank U,

Slechts een kleine correctie: [quote = kishore2k4] Ik heb begrepen dat als een referentie-bron is de temperatuur onafhankelijk is het ook kan worden beschouwd als proces (hoeken) onafhankelijk zoveel procesparameters veranderen met de temperatuur [/quote] Dat is niet waar?. Een verwijzing (huidige en / of spanning) bron kan worden gemaakt temperatuur onafhankelijk. Een spanning referentie-bron kan worden gemaakt hoeken onafhankelijk. Een actuele referentie-bron kan niet worden gemaakt hoeken onafhankelijk zijn, tenzij u een externe weerstand aan de huidige genereren. Anders, zoals je kunt zien in uw document, het hangt altijd af van de weerstand waarde, die is afhankelijk van hoek. Als je niet kan veroorloven een externe weerstand, dan moet je de weerstand kiezen met de kleinste hoek variatie en uw schakeling te nemen dat de variatie in aanmerking te ontwerpen. Die normaal tussen de 10% en 40% ongeveer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back