Backup-circuit

N

Nikhil

Guest
Ieder kan mij helpen in 4ms back-up circuit design of link kan geven waar ik kan vinden (input-48V)

contact met mij op: nikhilbny (at) yahoo.com

dag

Ik er iets bijzonders over uw aanvraag?
Typisch, up tijd van de hold-eis wordt voldaan door gebruik te maken voldoende capaciteit op de 48V lijn, zodanig dat als de stroom uitvalt, zelfs bij de minimaal toegestane netspanning, zal de lading in de dop voldoende zijn om de voeding die te houden voor de duur van de hold-up tijd.
Alles wat je echt nodig hebt is een voltage comparator aan uw systeem dat de spanning is gedaald tot onder een bepaald niveau en dus de macht verloren zal gaan vertellen.
Dan bereken je de waarde van uw hold-up condensator, wetende dat de energie die het systeem nodig heeft, is de energie levert de dop als het lozingen spanning tussen de twee niveaus:
Ve = drempel spanning van je comparator schakeling (zeg 48V-15% = 40.8V, noem het 40V, toe te staan voor toleranties in de sensing circuit)
Vmin = de minimale spanning op die het systeem voeding nog kan handhaven verordening (meestal 35 ~ 36V, noem het 35V)

Dan:

E = P * t = 0,5 * C * (Ve-Vmin ˛ ˛)

waarin P het totale vermogen nodig door het systeem (bij de voeding ingang)
t = hold-up time (4ms)

C = P * t / (0,5 * (Ve-Vmin ˛ ˛))

Als voorbeeld, indien de vereiste vermogen is 100W, de condensator waarde:

C = 100 * 0,004 / (0,5 * (1600-1225)) = 2100ľF

Een 2200ľF condensator zou dan nodig.Maar je moet de capaciteit aan te passen, om rekening te houden voor tolerantie van het GLB (meestal -20%), omdat de berekende waarde vertegenwoordigt het absolute minimum dat nodig is om alleen te voldoen aan de eis "hold-up, zonder marge.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back