AVR uC nodig

B

brmadhukar

Guest
Hoi,
Ineed een AVR met UART en eenvoudig programmeren.Kan USB-interface gemakkelijk aan.Laat me weten als ik de programmeur zelf kan bouwen.
TIA
BRM

Hoi,

de kleinste AVR met een UART is de S2313 en alle grotere klanten hebben ten minste een UART.Alle AVR kan geprogrammeerd worden zeer eenvoudig.Een programmering adapter en de SW kunt u vinden op www.lancos.com (ponyprog).

Kunt u aangeven uw eisen een beetje meer?
Hoeveel Flash, do E ˛ ROM, RAM, snelheid je nodig hebt.

Voor een USB-interface kunt u gebruik maken van een FT232BM FTDI.De chip kan worden conneted aan de UART van de AVR.

opstand

Ik ben ook sugesting At2313 omdat het olny MCU van de AVR familie die zal worden geproduceerd in het volgende decenniumAls u een grotere MCU at8515 willen, is uw antwoord

De at8515 wordt niet meer geproduceerd.gebruiken in plaats van de
mega8515.

Ik Thint dat een Atmega met Bootloader is een zeer goede optie.Voor het programmeren van de Atmega voor de eerste keer moet je een andere programmeur.Zoals opstand, stel ik u ponyprog en een STK200 of STK300 die u kunt vinden op www.lancos.com

Voor USB aansluiting kunt u proberen van Atmel 89C5131.Het is niet AVR-architectuur (8051 kern), maar het is makkelijk te gebruiken en programma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back