avr programmer voor atmega162

S

shashavali_m

Guest
Hoi allemaal, ik heb gebouwd AVR (AVR PROG.exe) programmeur die beschikbaar is in de nettoprijs, de hulpmiddelen die er voor het programmeren zijn atmega161 en atmega163, zal ik gebruik maken van dezelfde programmeur programmeren atmega162, geef ik advies.
Dank u allen
met betrekking tot
Shashavali
e-id:
shashaec (at) indiatimes.com

ja ik denk dat het zal werken is er geen groot verschil tussen deze soorten u genoemde

Ik gebruik CodeVision zowel voor het programma de ontwikkeling en de chip programmeren.Voor de programmering ik de STK200-kabel.Terwijl ATmega163 en ATmega16 Ik programma zonder problemen, de programmeur soms blijft hangen bij de programmering van de ATmega162 EEPROM.De enige remedie is om de Delay Multiplicatoreffect (in de code Visie programmeur instellingen) gelijk 2.De programmering is nu veel langzamer, maar nooit vastloopt.
Zelfs met een andere programmeur moet weten over een vreemd verschil tussen ATmega162 en andere Atmel AVR chips.
Het is heel interessant om te weten, als iemand anders zich hetzelfde probleem?

Varuzhan

Ik ben van plan om gebruik PonyProg te programmeren mijn ATMega162.Ik probeer nog havent, zal er sprake zijn van eventuele problemen?Tot nu toe had ik geen probleem voor het gebruik van PonyProg.

hoi,
volgens de onderstaande site ponyprog ondersteuning atmega162
http://www.lancos.com/prog.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back