Automotive sensoren

S

steshenko

Guest
Beste coalegue!
Nu ben ik geïnteresseerd in een aantal sensoren voor auto en bus - brandstof controle, velosity sensoren en een aantal andere
Alstublieft, vertel me meer info over verkopers sensoren en functies
Thx

steshenko schreef:

Beste coalegue!

Nu ben ik geïnteresseerd in een aantal sensoren voor auto en bus - brandstof controle, velosity sensoren en een aantal andere

Thx

hi lijkt u guys r handel in auto-industrie

Ik moet een ding duidelijk.Ik hoorde de bougie is parkeren tweemaal voor een volledige cyclus van de zuiger.is het mogelijk om dit te vermijden willen afvuren op de compressie slag alleen.Is er iemand algo voor deze

dag

In veel moderne dubbele spoel ontsteking systemen (of ouder,
net als de Harley-Davidsons) de bougie inderdaad brand tweemaal.Dit is echter meestal niet schadelijk zijn op geen enkele manier.Het enige probleem dat ik kan bedenken is een iets snellere slijtage van de stekker elektroden, maar moderne sommige moderne bougies kan heel lang-levend zijn.

De oude motoren (met een conventionele punten-en-distributeur systeem) of een moderne met directe ontsteking (met een aparte spoel voor elke bougie plus de hersenen vak) brand de vonk alleen op bepaalde positie in compressie beroerte.Hobbie

hi het is niet de kwestie van worning uit

Ik ben van plan het gebruik van inductieve ontsteking.if i hav bij brand tweemaal dan bij hogere snelheden i hav minder tijd te kosten.dus als ik voorkomen dat een vonk dan zal ik heb meer tijd om de spoel

toch bedankt voor het antwoord

Sriram

solvarg schreef:steshenko schreef:

Beste coalegue!

Thx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back