Autocad hulp nodig!

W

wiztronix

Guest
Hallo iedereen,
Ik probeer de antenne ontwerpen van een bochtige, en ik gebruik HFSS ..sinous de armen kan worden gegenereerd door een beschrijving van de relevante vergelijking ..Echter, aangezien er waarschijnlijk doesnt HFSS ondersteunen dit type item, ik heb naar AutoCAD te maken van de structuur in en vervolgens te importeren in HFSS ...Maar i dont weet ieder Autocad ...Ik heb wel de LISP routine, die kan worden gebruikt voor het genereren van de armen ...

kan iemand een paar tips over hoe ik kan gaan?iedereen die het uploaden van een tutorial voor LISP routine exectution in CAD zal zeer gewaardeerd worden door mij ...

groet,
wiztronix

HFSS ondersteunt scripting.U kunt een script schrijven dat genereert een veelhoek.Nochtans heb ik niet gedaan, omdat elke versie 8 en het is veranderd met de nieuwe GUI.

HFSS V10 heeft een vergelijking op basis curve functie.U kunt uw parametrische vergelijkingen er vast en stelt een curve.Dan kunt u een andere lijn te trekken / blad en veeg langs het pad ...

Geachte Ozgur

Ik probeer veel te vinden van de tekening hfss hulp voor vergelijking gebaseerd, maar ik kon niets vinden!
zou zij u een tekst of een verwijzing voor?
vriendelijke groeten

thnks Madenger maar i dont werken met AutoCAD, maar toch!zou zij Kunt u mij een voorbeeld

HI
Upload een voorbeeld in hfss, y = sin (x), hoop dat het nuttig!

Groeten
Edmund
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Flirts van alle vergelijking op basis curve kwam met HFSS v.10.Als u een oudere versie gebruikt, kunt u het niet vinden.Vergelijking op basis curve is zeer makkelijk te gebruiken.Het enige wat u hoeft te doen is met behulp van vergelijking transformeren uw originele in een paar van parametrische vergelijkingen van een vrije variabele 't'.

hi EdmundZheng
zou zij je upload een 2D-structuur zoals een spiraal patch-antenne

Hoi allemaal Weet iemand hoe we dat kunnen AutoCAD exporteren een object dat we plot in Matlab?
bijvoorbeeld hoe kunnen we f exporteren van een kromme van (x) = x ^ 2 dat we het perceel in Matlab naar AutoCAD?Toegevoegd na 41 minuten:uploadt u een voorbeeld van autocad dat in dit voorbeeld stelt hij een object met een wiskundige vergelijking!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back