Auto Voeding

K

koolraap

Guest
Hallo

Ik moet op een voeding bouwen voor mijn auto.
De V. In Range 7,2-18, Multiple Output V. Output 1 = 3,3 V I.out = 10A, V. Output
2 = 5V I. out = 10A, V. Output 3 = 12V I.out = 5A, V. Out 4 = 5V I. out = 2A.Uitgangsvermogen 200W.
Ik zat te denken over het gebruik van FLYBACK topologie.Maar uit verschillende plaatsen die ik heb gehoord dat dat misschien niet de beste topologie te gebruiken, Wat zijn uw suggesties?
Ik heb ook gezocht naar een aantal schematische / onderdelen en descritpion met elke groot succes.Found a (National.com Site) Maar ik had geen succes daar, als een antwoord op een e-mail stuurde ik ze zei: "De beste manier om meerdere uitgangsvermogen van toezichthouders te bouwen is naar een FLYBACK topologie te gebruiken. Maar voor uw eisen, de berekend piekstroom die stroom door een FET is ongeveer 100A! Onze flyback converters zijn beperkt tot slechts maximaal 5A, terwijl onze FET-controllers zijn beperkt tot slechts 10A.
"

Zelfs onze MOSFET-drivers zullen niet in staat zijn om een dergelijk grote FET vanwege de hoge hek capaciteit rijden.

"
Dus als een orgaan suggesties hebt over wat topologie te gebruiken en / of goede sites voor schematische / onderdelen, of andere nuttige suggesties laat het me weten.
Bedankt

De Flyback is over het algemeen de keuze voor een meervoudige uitgangsvermogen leveren.Het algemeen echter is het uitgangsvermogen beperkt tot ongeveer 150W.Dat is vanwege de hoge piek stromen, vooral in de output condensatoren en gelijkrichters (niet zo veel in transistoren).Sinds het hoogste vermogen is vereist door een relatief hoge uitgangsspanning, 12V, dat dingen makkelijker kunnen maken op deze onderdelen en kunt u mogelijk om weg te komen met een flyback in de continue stroom modus.

Maar waarschijnlijk in jouw geval een betere keuze zou zijn een gekoppelde spoel vooruit-converter.
Wat zijn de minimale stromingen?Wat zijn de verordening eisen?

In een lage input voltage DC-DC de transistor stromingen zijn hoog anyway.U moet schakelen over 35A.Dit is gebruikelijk.Het kan gedaan worden met 2 of 3 paralled MOSFET's indien nodig.

Please post voor meer hulp.

Hallo

Ik denk dat dit is waar mijn amateur-status komt, omdat ik het dont weet wat de min..stromingen zou zijn.
De equitment ik gebruik in de auto bepaalt alleen de benodigde volt en de benodigde Ampère.
Ik heb een MP3-speler bijvoorbeeld dat ik soms.Zij stelt alleen dat het nodig 5V en 2A.
Dus als deze speler kan gebruik maken van een lagere stroom dan 2A Ik weet het niet.

Ik weet niet wat POSSIBILITES theree is om uit te vinden of er een lagere huidige mogelijkheid voor een object.
Als er sprake is zou ik dat echt appriciate alle tips over zeggen.

Als u nog andere suggesties laat het me weten ik echt appriciate alle hulp die ik kon krijgen op dit punt.Dank u voor uw suggesties

Hoi

5V op 2A is echt geen probleem.Mogelijk is de 2A is echt een maximale waarde, maar, nogmaals, dit is geen probleem, aangezien de macht is slechts 10W, waardoor de verschillen niet al te veel problemen veroorzaken.

Wat is de 12V (at) 5A gebruikt?

En misschien de vraag die ik had moeten vragen is in de eerste: heeft u nodig isolatie?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back