Audio AMPLIFER

Karl
De verstoring is groter, zowel voor kleine en hoge uitgangsspanning door testing.I zorgt de vervorming meer voor hogere output.De verstoring kan worden teruggebracht tot 1 / (beta * winst) / (beta * winst) uit het boek van Razavi's.Is het goed?

u mij nood tolearn hoe het onderhoud te maken voor audio-versterkers kunt u als u een goed boek of over dit programma kunt u zet het hier hebbenbedankt

Controleer altijd uw output transistoren zijn in de juiste bias punt (IDC = 0 met VBE net een beetje lager dan Vbeon) om te voorkomen crossover!Dit is een van de belangrijkste bronnen van vervorming.

1.effect van verdwaalde en capacitieve koppeling.Bij lage frequentie van de koppeling capaciteit waarde is hoog en het lijkt in serie met de signaalbron.Vandaar signaalverlies plaatsvindt.
2.Door veranderingen in de temperatuur van de transistor Q-point veranderingen die vervorming veroorzaakt in het uitgangssignaal.

Ter beperking van verstoring van de klasse AB versterker:
1, proberen te bereiken hoge klein signaal openloop te krijgen en grote bandbreedte.
2, proberen om de uitgang van de MOS-formaat te verhogen tot bestuurder voldoende vermogen te krijgen.

In feite gebruik ik 2 weerstanden als de feedback (bèta) en er is slechts 10k load.But is er nog een tweede harmotic in de output door test.Why Ik kan niet de tweede harmotic vinden door de simulatie?

edisonliu,
Bent u de simulatie van de effecten van cross-over vervorming in de open lus antwoord?.De verstoring als gevolg van het niet-lineaire Vo / Vin bij lage uitgangsspanningen ernstig kan zijn voor een klasse AB amplifiere.De verstoring zal worden verminderd, maar niet geëlimineerd door de feedback.
Groeten,
Kral

edisonliu,
De belangrijkste bron van verstoring is niet-lineariteit in de output stadium.Voor buizenversterkers, de output transformator draagt ook bij niet-lineariteit.
.
Klasse A eindtrappen zijn de meest lineaire, gevolgd door de klasse AB, klasse B en klasse D (Switching).
.
Niet-lineariteit kan worden verminderd door het gebruik van negatieve terugkoppeling.
Groeten,
Kral

edisonliu wrote:

Wat is de belangrijkste vervorming bron voor de audio-versterker?

De weerstanden, condensatoren of versterker?
Kan een lichaam geven een suggestie?

http://webcast.berkeley.edu/courses/archive.php?seriesid=1906978242

sommige Berkeley college omgaan met vervorming.

Hi, diemilio
Ik ontwerp een klasse ab amplifier.Do u wat suggestoin.

Nou, het vermogen van de output transistoren op een lopende pomp over een zeer kleine ohmse belasting (4/8/16 Ohm), het creëren van een spanning zal bepalen vervorming.

Vandaar de uitgang bestuurder maten zijn meestal van cruciaal belang, omdat de output is een lage impedantie node.Vandaar heb je een heleboel van de huidige veroorzaken een merkbare verandering van de uitgangsspanning.

E

edisonliu

Guest
Wat is de belangrijkste vervorming bron voor de audio-versterker?
De weerstanden, condensatoren of versterker?Kan een lichaam geven een suggestie?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back