aub help me, jongens!

Y

yukate

Guest
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ben leergierig.Ik heb een apparaat of circuit dat kan beschikken over een terrein aan de ene kant en de macht aan de andere kant als een gloeilamp.Wat ik bedoel is dat ik moet voeden grond signaal terug op de een 12VDC power kabel wanneer er geen stroom geleverd, maar dan wanneer de spanning wordt geleverd zal het niet kort uit te wijten aan het feit dat het andere uiteinde wordt kortgesloten naar aarde .Het werkt net als een lamp, een lamp heeft de continuïteit en dus voor grond reizen via de bol bij de bron van de macht, maar wanneer de stroom wordt geleverd de lamp gaat branden en er is geen probleem.I cant echter gebruik van een lamp voor deze toepassing, ik heb iets nodig dat replicatieonderzoeken dit hoofdsom, maar zonder de lamp.Ik heb een regel die is 12VDC wanneer ingeschakeld, en ik moet tee dit apparaat of wat dan ook zal doen, aan de lijn 12VDC en wanneer deze is uitgeschakeld zal produceren een terrein op het hele 12VDC signaal draad.Hoop dat dit enkele zin,
want ik vond het soort hard om mijn punt over in deze aanvraag.

hoe zit het met behulp van een relay.Connect de 12 V-Line en Ground lijn naar de NC van de relay.And dezelfde 12V lijn te rijden zijn spoel.

Belangrijke opmerking: Het zal een kortsluiting, als het relais wordt niet ingeschakeld wanneer de 12V arrives.so dependening op de criticaliteits van het circuit, moet je kiezen voor een efficiënte methode.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back