Attenuator blokstellen ontwerp

K

koontlim

Guest
Hallo ik wil graag het ontwerp van een variabele verzwakker PAD (~ 18db) met behulp van ADS Momentum Simulation.Heeft iemand nog een goede suggestie met betrekking tot het ontwerp verzwakkingsfunctie info en link naar ontwerp op dat in de magnetron circuit?

koontlim schreef:

Hallo ik wil graag het ontwerp van een variabele verzwakker PAD (~ 18db) met behulp van @ DS Momentum Simulation.
Heeft iemand nog een goede suggestie met betrekking tot het ontwerp verzwakkingsfunctie info en link naar ontwerp op dat in de magnetron circuit?

Hoi ik wil iedereen laten weten wat de beperking van het ontwerpen van passieve verzwakker design in magnetron (pi-netwerk, tee-netwerk bijvoorbeeld)?

Lieve,

Check deze link voor de complete Attenuator Design vergelijkingen:

http://www.rfcafe.com/references/electrical/attenuators.htm

Als u wilt dat een vaste attenuatie die u kunt gebruiken sourface mount Attenuators Van Minicircuits (PAT & LAT Series, DC-7GHz)

Succes

U kunt berekenen of een PI of T-netwerk.Men zal meer realiseerbare waarden dan de andere, afhankelijk van wanneer u de bouw van een adem componenten, neergelegd als een dunne Flim, of dikke film.Als u gebruik maakt van een adem onderdelen u moet weten om een zekere mate het pakket parasitics omdat dit gevolgen zal hebben voor de verzwakkingskarakteristieken over frequentie.Capacitance in paralllel met de resistief materiaal grenzen van het bedrag van attenuatie u kunnen bereiken.Als ontwerpen van een dunne film vervolgens 2.5D EM simulatie is zeer nuttig.

PI verzwakkingsfunctie regeling (bijna) altijd geschikt voor hogere frequenties, omdat de verzwakker "lengte" is slechts een weerstand "lang" tegenover de T-regeling, die twee-componenten "lang"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back