ATMEL programmeur in Pakistan

L

loser

Guest
kan iemand uit Pakistan heb een idee over de prijs van ATMEL programmeur:?:

Hai

Er is een beroemde programmeur gedaan door ASIM khan

Heeft u geprobeerd?

Nandhu

is ASIM Khan's prog.in de markt?HV en u een idee ABT zijn prijs?

2500-3000/Rs voor universele programmeur.
im not confirmed.ok wachten voor een of twee dagen, i will get it bevestigd

het is te gemakkelijk om een atmel programmer.You hoeft slechts een paar component.

als u probeert u makkelijk te maken van deze programmeur
http://www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit% 20/89prog/index.html

Als u wilt programmeren AT89xx Serie vervolgens programmeur is niet te duur.U moet ongeveer 1000-1500 voor dat
Maar als u wilt programmeren meer dan dat krijgen dan een universele eenI m met behulp van een ATMEL programmeur werkt het goed, wanneer u het nodig hebben dan PM me
vergeet niet te schrijven uw locatie

chinese universele programmer in Lahore 2500 / - R's.
bevestigd van de markt!

Programmeurs:
Quadri Electronics Design, Co-operative markt, Karachi: 1000 / --
Universele Programmeur: 1500-3000
Genius Programmeur: 3000-4000
TOPWIN: 6000
SuperPro: 8000
LabTOOL: 10000-12000

Mijn advies zou zijn Quadri als u wilt een goedkope oplossing, SuperPro TOPWIN of indien u wilt veelzijdigheid en zijn bereid te besteden.

Pakistaanse broer yru serching kopen de programmer.yru niet bouwen urself.
Ik heb bouwen atmel programmeur en dat draait fine.i zullen plannen wanneer u wilt.

faraz101 schreef:

Pakistaanse broer yru serching kopen de programmer.yru niet bouwen urself.

Ik heb bouwen atmel programmeur en dat draait fine.i zullen plannen wanneer u wilt.

Jongens ik heb stk500 met ingebouwde isp, maar ik heb nooit gebruikt)
Net gevonden kleiner alternatief voor het - avreal.Ik gebruik stk200 adapter voor het:
http://www.ln.com.ua/ ~ reëel / avreal / index_e.html

waarom zou je jezelf met het kopen van Thins dat kost niets?

U kan het easily.this prog is compatibel met stk200/300 prog.you kunnen programma met Bascom of ....

Ik heb na het schema van een universele programmer paar maanden geleden,
in staat van de programmering, niet alleen maar Atmel microchip MCU zo goed, ik denk dat haar zogenaamde pony prog.
Echter, als u wilt kopen kwaliteit spullen naar eBay-winkels en je kunt trekken van een goede deal.Overdracht van geld aan de verkoper is lekker makkelijk als je weet over Western Union en Zarco Exchange, waar u behoefte aan geld in PKR en zal worden betaald aan de verkoper in $.

Assalamo Allykum!
Ik denk dat als je wilt een goedkope Programmeur voor de ATMEL serie dan yu moeten kopen QADRI Electronics Programmeur.
Andere dan deze programmeur naam "GENIUS" is ook verkrijgbaar in de markt en de prijs is ongeveer Rs.
2500 / =.
De bovenstaande zowel Programmeur zijn beschikbaar in de Co-Operatie Market, Karachi.
Pas op jezelf
----- Hafiz

hallo
im gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en im nieuwe aan dit alles programmering, im proberen te lezen en te schrijven goldwafer kaarten, als iemand kan helpen stuur een email terug op sajali786 (at) hotmail.co.uk Ik ben bereid te betalen voor u voor uw tijd en help.thanks vooraf.
SAJ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back