S
saurabh.s
Guest
Hoi
Ik probeerde te sturen signlas de stap naar de bestuurder van stepper motor met behulp van PORTC van Atmega128.De bestuurder niet verbruiken veel stroom (minder dan 2m A).
De Stepper didnot lopen.Na analyse Ik dacht dat de pennen 2,3 van PORTC niet werken zoals de bedoeling was.Hieronder worden de waarnemingen.the pins is 2.02V
.
1.Wanneer slechts een van de PIN2, 3 wordt gemaakt Hoog (PORTC is o / p en ik
ben schriftelijk (via code) 1 tot een van PIN2, 3), de uitgangsspanning op
de pinnen is 2.02V.
2.De logische nul is o / p op zowel PINC2, 3 wanneer ik schrijf 0 tot zowel pinnen.
3.
.
Logisch 1 o / p op zowel pinnen als ik schrijf 1 tot zowel pinnen.
from functioning of extended address.
Ik heb niet gebruikt PORTC als extern geheugen interface en daarmee hebben vrijgegeven alle pinnen van PORTC
uit de werking van de uitgebreide adres.
Waarom zou dit zijn gebeurd?
Ik probeerde te sturen signlas de stap naar de bestuurder van stepper motor met behulp van PORTC van Atmega128.De bestuurder niet verbruiken veel stroom (minder dan 2m A).
De Stepper didnot lopen.Na analyse Ik dacht dat de pennen 2,3 van PORTC niet werken zoals de bedoeling was.Hieronder worden de waarnemingen.the pins is 2.02V
.
1.Wanneer slechts een van de PIN2, 3 wordt gemaakt Hoog (PORTC is o / p en ik
ben schriftelijk (via code) 1 tot een van PIN2, 3), de uitgangsspanning op
de pinnen is 2.02V.
2.De logische nul is o / p op zowel PINC2, 3 wanneer ik schrijf 0 tot zowel pinnen.
3.
.
Logisch 1 o / p op zowel pinnen als ik schrijf 1 tot zowel pinnen.
from functioning of extended address.
Ik heb niet gebruikt PORTC als extern geheugen interface en daarmee hebben vrijgegeven alle pinnen van PORTC
uit de werking van de uitgebreide adres.
Waarom zou dit zijn gebeurd?