ATcommand Cel voor info

E

electronix_is

Guest
Ik ontwierp een module met ATmega8 en Siemens C45 het overbrengen van gegevens van de alarminstallatie, maar nu wil ik mijn module met auto-alarm en gewoon CONECT om te weten of er een ATcommand die infocell verzoek (naam van de cel).
Regards Cristy

Zeer interessant.Maar ik betwijfel of er een dergelijke opdracht bestaat.

Ik wil doorgeven van gegevens over de auto standpunt zonder GPS-module.

Dat is zeer intuïtief van je.Maar ik denk dat de informatie over de cel is niet aanwezig in de telefoon.Het ligt in de schakelaar van de mobiele provider.I dont zie geen reden waarom het zou worden doorgegeven aan de telefoon.

In mijn land een van de operator (Vodafone) zendt naam van de cel (ex: Central Park), en iedereen kan activeren dat op telefoon en dat apear op het scherm ....

Veel info die avaialable op het scherm is niet beschikbaar op de AT-commando.Bijvoorbeeld, gebruik ik prepaid-aansluitingen en ik wil de microcontroller aangesloten op de telefoon om te controleren het evenwicht links in de SIM.Ik heb hard geprobeerd, maar kon niet krijgen deze info.

De Sony Ericsson modules hebben een commando (AT * E2CD), die de cel-ID geeft, dus ik neem de Siemens heeft iets dergelijks.

De Siemens modules hebben een commando (AT COPS?) Die de cel-ID geeft

Command:
AT COPS? <LF> <LR>
Antwoord:
COPS: 0,1, "operator"
OK

Kan iemand ook vertellen een commando kan vertellen dat de balans nog in de SIM.Dit zou het oplossen van een groot probleem voor mij.

Ook is er een manier om de telefoon aanzet van de connector.Mogelijk door een AT commando?

Hi techneut,

misschien niet een elegante oplossing, maar ik ben ook met prepaid telefoon voor sms-alarm.

Wat ik doe is wanneer saldo is relaoded ik een (counter via sms) dat elke uitgaande SMS telt.In mijn land een sms kost een vaste prijs, zodat de eenheid bekenden hoeveel saldo er nog door optelling van de prijs voor elke verzonden sms ...

Elke ja het zou mooi zijn als een Siemens telefoon kan worden ingeschakeld via AT commando, maar dit is zeker niet geïmplementeerd.

met vriendelijke groet

Aangezien ik via GPRS in plaats van SMS, is het heel moeilijk om de kosten te schatten.

Voor het aanzetten van de telefoon, gebruik ik reed relais.Maar I dont willen solderen op de telefoon.

dank Egilssk maar dat ( COPS) geven mij informatie over de exploitant, niet over cel waar de telefoon is aangesloten.Ik probeer een equivalent van AT findout * E2CD

Hallo!
Ik gebruik S45 telefoon voor het verzenden / ontvangen SMS, en kunnen grote problemen zijn ongeveer lading beheer.Iemand ideeën?

Siemens telefoon hebt geen AT commando voor batterij management (batterij-niveau bijvoorbeeld).

In Uw projecten, hoe de telefoons worden aangedreven?

Thanks in advance, Gorkin.

Gorkin dit is AT commando lijst voor S55, maar je kan het proberen op S45 thrê zijn twee batterij realated commando AT CBC en AT CIND.

met vriendelijke groet
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

hi electronix_is

check this, kan u helpen

groeten
john
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Dankzij C-MAN, Je helpt zijn zeer gewaardeerd!

Ik testte de AT CBC en AT CIND commando's, alleen AT CBC werk ...

Jhon, bedankt, maar U-stuur mij verkeerde informatie!Ik ben behoefte aan informatie over Siemens Mobiles en NIET WAVECOM Modens ok?

Gorkin.

Geachte Electronix

Pls uitchecken volgende link

http://www.experts-exchange.com/Programming/Wireless_Programming/GSM/Q_20834248.html

Probeer met AT MONP

wanneer u behoefte mier meer hlep mail me

met betrekking
ram

hoi.Ik heb hulp nodig met betrekking tot mijn laatste jaar prj wil zeggen: "vehicle tracking GEBRUIK GSM module".Ik wil toegang tot de cel info kenmerk van de dienstverlener en sms deze info naar een externe gebruiker.im proberen te vinden op commando om toegang celinformatie, maar zonder succes.rite nu Telenor pk heeft deze faciliteit van cel info in Pakistan.indien any1 hav n idee plz helpen.groeten

Wat "cel info" bent u?Er zijn GSM 07,07 commando's die worden weergegeven locatie en de Cell-ID (AT CREG), de exploitant (AT COPS), en de exploitant namen (AT COPN).

Ik wil de locatie van mijn mobiele telefoon weten met betrekking tot de BTS zijn aangesloten.Rit nu im testen dit op SONYERRICSON T290.later heb ik dit wilt doen op de SIM-300D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back