AT89S51 boord belast met usb!

P

Pamkin

Guest
Hoi!Iedereen heeft schematische over MC AT 89S51 over boord kosteloos gebruik van usb, firmware (indien nodig)!dank!

Pamkin schreef:

Hoi!
Iedereen heeft schematische over MC AT 89S51 over boord kosteloos gebruik van usb, firmware (indien nodig)!
dank!

Bedoel je te zeggen hoe aan de macht van de microcontroller met behulp van USB-poort.Als dat zo is dan is het antwoord op pin 1 en 4 van de USB-poort connector kan worden gebruikt voor het voeden van een microcontroller.

Hihi, ik bedoel als ik de code te schrijven voor AT89S51 door assembler (of een code te wijzigen. Hex) en dan wil ik belast met USB-poort (niet door print poort als ISP van Khan Program).Iedereen heeft schematische voor Microcontroll belast door USB-poort laten delen.veel dank!

Ik denk dat u een USB-gebaseerde programmeur voor 89S51.Als het is dat, u vindt het hier ..

Een USB-gebaseerde Programmeur 89S met ISP-ondersteuning, met schema's, firmware en de programmering software.

http://todor.topalov.com/89S52progUSB/

Succes

@ pranam77: Dank, ik probeer het en zo hebben moeite zie ik u laat!Heeft u foto's raad van bestuur van dat!

Eigenlijk had ik een plan om te proberen de programmeur, maar
didnt get de Atmel apparaat gebruikt in het project.U kunt contact opnemen met de auteur voor verdere twijfels over het project.Succes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back