ASK vs AM, FSK vs FM, PSK vs PM

E

electronics_kumar

Guest
Ik wil de verschillen tussen ASK en AM, FSK en FM, PSK en PM'' ... om precies te zijn ik wil Analoge modulatie versus digitale modulatie (ASK vs AM, FSK vs FM, PSK vs PM) te leren kennen. die een superieur is .... in termen van bandbreedte, SNR of P (e) moduleren en demoduleren enzovoort complexiteit ..

U kunt daarover lezen in Digitall communicatiesystemen door Simon Hykin, ze zijn uitgelegd in details en in gemakkelijke manier, Met vriendelijke groet, Ahmad,

AM, FM en AM drie fundamentele analoge modulatie technieken, terwijl de shift keying zijn digitale

[Quote = eecs4ever] Dit is een geweldige band die veel van deze legt in detail uit. h ** p :/ / www.complextoreal.com / tutorial.htm Good luck. [/quote] Ja, Het is echt geweldig, maar het zal verder goed zijn als u een andere soortgelijke link naar een communicatie-elektronica site als de bovenstaande zijn! Wachten op jou! Bedankt,

Natuurlijk is digitale communicatie methode is beter, want meer lezen over dit onderwerp kunt u lezen "Principles of Communication Systems" van Taub & schiling

In termen van SNR digitale modulatie schems (FSK. ..) superieur zijn dan analoge modulaties (FM. ..) voor nadere details zie Communicatiesystemen door Taub en shilling.

Voor een volledig inzicht zou je moeten lezen systeemcommunicatie boek, maar ik krijg een voorbeeld: uw stem is golf. Het is een analoge golfvorm. Als u een digitale versie je stem met analoge naar digitale converter dan je stem verandert in een aantal 0 en 1. dan als je een korte golf voor 1s en niet versturen van een golf voor 0s dan is het ASK. is de aanwezigheid van signaal 1s en geen aanwezigheid van sigmal voor 0s.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back