ASIC FPGA bedrijven in Griekenland?

A

adap

Guest
Weet iemand welke bedrijven er in Griekenland voor ASIC, FPGA ontwerp?

Salaris is EURO 1000 voor eerstejaars. Ik zou zeggen dat er misschien niet meer dan 250 mensen die hier op digitaal ontwerp. Trends zijn dat, tenzij deze bedrijven markt iets ernstigs met groot klantenbestand en voert u de PDA, en andere embedded gebieden, zij zal sterven. De bedrijven hebben gekregen in valse paden op en op en op in het verleden. Ik ben me niet bewust van enkele goede digitale producten met een klant ruimte van meer dan 50 personen zijn bedrijf klanten. Laat ik alleen zeggen dat ik niet ben me bewust van een Grieks bedrijf dat bv het Griekse univs. of scholen. Terug Denk aan de BBC Micros in de jaren 80 te verkopen aan alle Britse scholen? Geen zoiets hier. Griekse ingenieurs zijn heel goed, maar de budgetten zijn respectievelijk laag. Dingen zijn erger geworden sinds de gouden tijden van 1997-2000. Analoge Griekse ingenieurs zou kunnen hebben betere kans om met voeding design, UPS, RF, etc. the_penetrator ©

Ik heb gehoord dat ST micro gaat om een ​​vestiging te openen in Griekenland en wil werk bieden aan circa eng. Is dat waar?

Het slechte dat in Griekenland, behalve het salaris is dat de meeste van de IC-bedrijven lopen en gecontroleerd door de Griekse hoogleraren. Als u niet afkomstig is van een Griekse universiteit is het erg moeilijk om een ​​vacature, omdat de uni.professors huren hun eigen studenten meteen.

Griekse bedrijven worden gerekruteerd door de Griekse Engineers vooral. De trend is dat ingenieurs in het buitenland te gaan om een ​​baan te vinden ... Met betrekking tot de vestiging ST's heb ik niets gehoord! Er zijn echter Griekse bedrijven die Front-End doen voor ST. Pavlos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back