ASIC BackEnd

P

prakash13

Guest
KAN IEDER LICHAAM TELL ME HET WAT IS DE ZIN VAN ASIC backend is
Wat ze echt het werk doen
Kunt u mij alstublieft HET ANTWOORD
Thanks in Advance

Terug End is de Floorplanning en Place & Route deel van de ASIC Design Flow

Hoi,

in eenvoudige Netlist GDS worden gedaan in de Back End.

Thanks & Regards
yln

In de ASIC back end we doen het grondplan, plaatsing, lay-out en vervolgens simulaties voor controle op de juiste functionaliteit en timing, parasieten enz.
eindelijk is het delievered te fab voor de industrie.
in eenvoudige termen u kan zeggen na synthese alles komt in backend

Backend behandelt fysieke ontwerp, is het tegenovergestelde van front-end die zich bezighoudt met logisch ontwerp

thanks a lot
hartelijk dank
want ik doe PCB lay-out en routing
Ik wil verhuizen van PCB tot ASIC backend
i dont know iets over ASIC back-end
elk orgaan hebben om PDF learnd basisprincipes van ASIC backend
stuur deze
Thanks in advance

Hoi,

In eenvoudige termen backend is een waar u uw ontwerp doen op CHIP.

Hoi
Laat me vertellen over de backend werk dat we in mijn bedrijf te doen ..
Het werk zou zijn streng en hard ... In tegenstelling tot de front-end, we krijgen slechts 2 maanden (misschien 3 of 4 ook) te ontwerpen en te controleren floorplanning, routing enzovoort. Het zal een uitdaging, maar u zal zodra u like it slag te gaan.
All the best dude en welkom bij Back End Design Engineers ...
Bedankt

synthese, timing verificatie, floorplanning, plaats en route
kortom alles wat moet worden gemaakt fysieke valt onder backend

Ik ben het leren van de PCB ontwerp, en ik ben de student van de micro-elektronica, dus ik heb de wijziging van ASIC-ontwerp weten.nu ik dank u voor uw antwoord

in eenvoudige manier ASIC backend .... wij de uitvoering van de logica (in real Hardwar ... dwz chip), ontwikkeld door front-end ingenieurs (ze gebruiken Verilog, VHDL ....).... tijdens dat proces ... backend (fysieke ontwerp engg) is te volgen ... bepaalde stromen ... afhankelijk van de toepassingen ... en vele andere factoren ..... hoop dat dit helpt .....

Hoi

ASIC Back End Design omvat de omzetting van synthese netlist in om geometrische informatie in de vorm van rechthoeken genoemd lay-outs.Meestal Back End ontwerp proces stappen zoals partitionering, floorplanning, stages, routing, de DRC, LVS, parasitaire extractie en productie van GDS-II, die vereist is door gieterij voor chip fabricage.Voordat u de GDS-II masker voor de voorbereiding van de ontwerp moet worden geverifieerd met behulp van teken-off tools om te bevestigen dat er geen schending van een ontwerp regels, macht en signaal integriteit.wordt beschouwd als een zeer moeilijke, maar interessante domein in VLSI design.High end tools nodig zijn voor dit doel.

All the best

Udaikumar

Bovendien, u heeft minder banen in Backend dan in de front-end .. Maar u do zeer kwaliteit van het werk er

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back