Any tips voor het verhogen van de dichtheid af te drukken?

B

Big_Nige

Guest
Met behulp van Eagle, heb ik een paar tests gedaan met mijn HP LaserJet 4000 printer met behulp van transparante film, en ik ben niet erg onder de indruk - de zwarte gebieden zijn nog steeds doorschijnend.

Ik heb geprobeerd met een andere printerdriver (Laserjet 4L) waarmee de dichtheid worden verhoogd.Heeft blijkbaar niet enkel verschil maken, dus misschien de printer kan het niet aan.

Tips voor het maken van een donkerder afdrukken?Misschien een verschillende media, of met behulp van een inkjet printer?

Hoi,

Was te denken over het krijgen van een HP-printer zoals sommige monsters ik gezien had goed gekeken vergeleken met mijn Brother-printer - Gebruikt u een originele HP cartridge?

Stel dat u in een UV-proces - zo ja u twee exemplaren en overlay zij beter dichtheid geven kon afdrukken, maar het kan een pijn te krijgen en te houden in het register.

Als alternatief voor trans film proberen goedkope calqueerpapier - een dikkere kwaliteit beter, is de UV niet zien veel van de ondoorzichtigheid van de calqueerpapier.
LASERSTAR, een licht ondoorzichtige film is ook erg goed.

Er is spray gebruikt om het contrast te verhogen.Neem een kijkje op http://www.screenprintingsupplies.com/Sprayway_SW-208.htm
Ik geloof dat het merk is verschillend in elk land.Ik heb het getest en het werkt prima.Toegevoegd na 9 minuten:Ook google voor:
Sprayway LASER TONER DARKENER
Casey's BlackToegevoegd na 3 minuten:en Ultra-Black ™ Fixatief

Ik heb een paar tests gedaan en ik ontdekte dat de laser-toner darkeners (waarvoor u kunt gebruiken White Spirit) toename van de schijnbare tegenstelling van de toner grootte, maar in feite niet verhoging van de dichtheid - inderdaad, hoe kon ze.

Vele jaren geleden was ik in staat om de toner van een laserprinter overdracht op papier direct op een PCB's door erop te drukken met behulp van een verwarmde ijzer.De toner dichtheid was erg goed en genoeg te doen.Tegenwoordig is de toner kwaliteit is zo ver van dat ik niet kan.Dat is waarom ik nu ben met behulp van een spray voor het genereren van een goede negatief, leg ir over een lichtgevoelige film en UV iluminate met behulp van een 500W lamp lamp.De negatieve kwaliteit is goed genoeg om dat te doen, maar nog steeds lijkt te doorzichtig voor het oog.
Ik vond ook dat de oorspronkelijke cartriges altijd geven het beste resultaat.Nogmaals, dit lijkt een toner kwaliteit probleem.

De prenten zal sterk worden beïnvloed als alle andere andere gebruikte toner is dan de door de printerfabrikant.Met behulp van originele cartridges zal normaal opbrengst betere kwaliteit prints.
In andere manieren zal bloot het drukwerk naar "Benzyne" dampen verhogen de toner desnity.Zet benzine in een lade en houd de zaak in de buurt van de vloeistof oppervlak voor 1 of 2 minuten.Wees voorzichtig niet te proted zaak aan benzine raken.Alles wordt gewassen.Succes
Last edited by pranam77 op 14 september 2009 15:20; bewerkten in totaal 1 keer

Hoe lang duurt uw printer is schoongemaakt.Servicing zal de kwaliteit van de afdruk.Ik had het in mijn ervaring.Er is een glas dat de balk in de printer weerspiegelt.Als het stof vandaan te halen, krijg je meer diepgang.

Nandhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back