Antwoord op de toekomst van de verificatie ingenieur

W

WzWzWz

Guest
Geen differenct. Ik heb hetzelfde gevoel als wanneer ik mijn IC baan als een verificatie ingenieur begon, maar ik respecteert hen en verander ik mijn gedachte na heb ik op een ontwerp van ingenieur want er jaren. In de toekomst zullen mensen beseffen de verificatie en ontwerpen is hetzelfde van belang om een project in China.

ya zeker nu een dag als de complexiteit van het ontwerp verhoogt, zoals SOC-systeem, zodat de belangrijkste van de verificatie en de controle ingenieurs ook toenemen

In de toekomst, is 30% van de RND tijd kostte in ontwerp-cyclus, en 70% van de tijd is kosten in verificatie cyclus.

Ook vinden dat, aangezien de ontwerper is meestal spelen met een beperkte set van onderwerpen (HDL, synthese, timing, simualtion), en moet je elk klein detail te corrigeren, is de kans het domein knowldege omprove moet worden bevochten. Voor een verificatie ingenieur, een overzicht is genoeg en zo heeft meer tijd en oppurtunites om meer te leren van de domeinen. -B

Hallo, Wat betreft mijn begrip gaat verificatie ingenieur heeft een meer uitdagende baan dan dat van een ontwerper. Eerst moet je meer begrip van het ontwerp dan de constructeur als jij degene bent die het vinden van de fouten in het circuit. Het is een leuk om de fouten te vinden betekent dat elke dag dat je een kans om de hoge vliegende ontwerper te brengen aan de grond te hebben. Ten tweede de volledige chips operatie op Sillicon hangt af van hoe goed de verificatie ingenieur heeft zijn werk gedaan. Zoals sommige lichaam al heeft aangegeven dat in sectoren 30% van de product life cycle gaat in het ontwerp en de remaininig 70% in de verificatie. Dus de verificatie ingenieurs werken is vandaag de dag zeer uitdagend te wijten aan de toenemende complexiteit van de ontwerpen. Dankzij Shaikh Sarfraz

Een of andere manier ben ik niet in staat om een verificatie engg vs een Design Engineer vergelijken. Ik denk dat de ontwerpt heeft om te controleren of zijn ontwerp en kan alleen een goede ontwerper als hij een kennis van het verificatieproces. Op hetzelfde moment een verificatie engg kan een goede verif engg zijn als hij als de kennis van het ontwerp-proces. Bovendien, als je denkt aan code herzien als onderdeel van de verificatie, de verificatie engg nodig heeft om de knelpunten in het ontwerp en dus moet hij weten dat de ontwerp flow / constructies etc. Vandaag de dag, ik heb gezien, zijn mensen besteden enorm tijd op verificatie, in het bijzonder voor grote chips, om geld te maken en tijd te realiseren op de markt voordeel of-cursus.

verificatie is op dit moment nog belangrijker nu een dag

volgens mij een ontwerper moet zijn of haar ontwerp niet te controleren want volgens ontwerper moet hij evrey mogelijke inspanning om zijn ontwerpen functioneel hebben gedaan, dus als een verificatie Inst is de verificatie van de aanwijzing afzonderlijk dan bugs in het ontwerp kan veel gemakkelijk worden gevonden. Ik hoop dat dit helpt

Hallo, Zoals sommigen van jullie daaraan toegevoegd dat de ontwerper zelf het ontwerp controleert dan wat is de rol van design engineer. Ik ga akkoord dat de ontwerper ook daar gaan ontwerpen, maar er zijn kansen op de ontwerper zou kunnen missen sommige van het proces hoeken of om wat specificaties door tijdgebrek of een andere problemen te controleren. Dan is het de taak van verificatie engineer alle problemen voorzie, en om zo dicht bij de silliconen mogelijk te maken. Dankzij Shaikh Sarfraz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back